Menu
Pilnā versija
Foto

Kungi (ar smaidu par nopietno)

Asprātības bārstīja Leonards Inkins · 22.08.2020. · Komentāri (28)

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Zirgs

26.08.2020. 21:01

Gudreļi! Par LI labāk turiet muti! Nez vai jums klātos kājas mazgāt šim Cilvēkam!

Atbildēt

AG

25.08.2020. 22:14

»

auns

Vai komentētāji ir informēi ka Inkina darbs ir saeimas deputāta Šņores palīga pienākumi


TIEŠI TĀ !!! VIŅŠ JAU IR TICIS KUNGU AIZGALDĀ PIE SILES !!! :)

Atbildēt

auns

25.08.2020. 19:54

Vai komentētāji ir informēi ka Inkina darbs ir saeimas deputāta Šņores palīga pienākumi?

Atbildēt

Robis

24.08.2020. 12:55

Dīvaini, ka nevarēju klaunam ielikt mīnusu. Kā tiku līdz dintara uzvārdam, tālāk vairs nelasīju šo murgu

Atbildēt

Iespējams, ka

23.08.2020. 23:58

»

tomēr

interesanti visu laiku lasīt, vaine


interesanti varētu būt tikai garīgo slimību speciālistiem, vaine? Visiem pārējiem normāliem cilvēkiem, visticamāk, tas varētu būt uzjautrinoši, bet tikai uz īsu brīdi, jo taml. bezsakara murgojumi tomēr ir ļoti apnicīgi.

Atbildēt

iekritu

23.08.2020. 23:08

Viņš tēlo,vai patiešām?

Atbildēt

palasot autora un komentāru murgojumus

23.08.2020. 17:58

pietirskomas trakomāja lapsukūts visā spožumā.

Atbildēt

gudrs kungs labu zirgu un labu kalpu

23.08.2020. 15:10

bet č nav gudri kungi, jo vispār nav kungi

Atbildēt

Anonīms

23.08.2020. 14:13

»

Žulis

Ja pareizi sapratu, tad Jūs šeit sludiniet tādu kā kungu kultu.? Kungs, jūsuprāt, veidojas gēnu sakritības rezultātā? Kungs ir iekšējais stāvoklis, kuru viņš pats apzinās no bērnības un viņam piemīt tāda gudrība un sajūtas, ko neviens cits, izņemot kungus nespēj saprast?! Visiem pārējiem ir lemts būt...


Neatkarīgi no tā, ko Jūs domājat, pastāv dabiskā izlase. Nepareizi ir šo izlasi dēvēt par pārcilvēkiem. Dažam iedzimst ģenialitāte kādā noteiktā nozarē, citam tieši virsvaldībā. Bet tas nenozīmē, ka šis cilvēks noteikti rausies pie varas. Pie varas viņš nācijas interesēs var nonākt tikai zināmu apstākļu sakritībā, kas ir tikpat kā neiespējami.

Kungs un kalps. Tie ir personas iekšēji stāvokļi. Vergs ir kalpa sliktāks stāvoklis. Vai varat iedomāties nesaimniecisku kungu? Kungs var izlikties par kalpu vai vergu, lai izprastu viņa stāvokli. Bet kalps vai vergs nekad nesapratīs kunga stāvokli. Kungs savā iekšējā stāvoklī pārvalda sevi un kontrolē, un tāpēc kungs spēj pārvaldīt kalpus.

Ne velti vislielāko nebrīvi kalpiem panāk, radot viņos sajūtu, ka viņi ir brīvi savā izvēlē. Kungs tikai var būt brīvs - radot brīvības sajūtu saviem kalpam.

Šodien ir aktuāli, ka kungi vairs negrib rūpēties par kalpiem. “Atlanti iztaisno plecus” un grib no tiem nokratīt mazākais sešus miljardus planētas iedzīvotāju. Sākot ar genētiski modificētu pārtiku un beidzot ar cilvēka genomas redakciju, ar “vakcināciju pret C19” sterilizējot lieko kalpu masas.

Atbildēt

autoram

23.08.2020. 12:21

Tā runāja Zaratustra.Par trejādu pārvēršanos

Trejādu gara pārvēršanos es jums minēšu: Kā gars top par kamieli, un kamielis par lauvu, un lauva pēdīgi par bērnu.

Daudz grūta jāpanes garam, stiprajam, panesīgajam garam, kam piemīt godbijība: pēc grūtā un visgrūtākā tiecas viņa spēks.

Kas ir grūts? jautā panesīgais gars, nometas kā kamielis ceļos un grib lai viņu apkrauj nastām.

Kas ir tas grūtākais, jūs varoņi? jautā panesīgais gars, lai es to uz sevis ņemtu un par savu stiprumu priecātos.

Vai tas ir: pazemoties, lai sāpinātu savu augstprātību? vai — likt spīdēt savai bezprātībai, lai pazobotos par savu gudrību?

Jeb tas ir: pārtikt no atzīšanas zīlēm un zāles un patiesības labad ciest dvēselē badu?

Jeb tas ir: būt slimam un mierinātājus aizraidīt mājās un noslēgt draudzību ar baložiem, kuri nekad nedzird, ko tu gribi?

Vai tas ir: kāpt netīrā ūdenī, ja tas ir patiesības ūdens, un neatgaiņāt no sevis aukstās vardes un karstos krupjus.

Vai tas ir: mīlēt tos, kas mūs nicina, un sniegt spokam roku, kad viņš mūs grib biedēt?

Visu šo visgrūtāko ņem uz sevis panesīgais gars: līdzīgi kamielim, — kas, apkrauts nastām, traucas tuksnesī, tā arī viņš traucas savā tuksnesī.

Bet vientuļākajā tuksnesī notiek otra pārvēršanās: par lauvu top še gars, brīvību viņš grib sev iegūt un kungs būt sava paša tuksnesī.

Savu pēdējo kungu viņš še meklē: viņš grib nākt naidā ar viņu un savu pēdējo dievu, uzvaras dēļ viņš grib cīnīties ar lielo pūķi.

Kas ir šis lielais, kuru gars negrib saukt vairs par kungu? "Tev-būs" sauc šo lielo pūķi. Bet lauvas gars saka "es gribu".

"Tev-būs" guļ viņam ceļā, zeltā laistīdamies, zvīņains zvērs, un uz katras zvīņas zeltaini spulgo "tev-būs"!

Tūkstošgadīgas vērtības spulgo šais zvīņās, un visuspēcīgais no pūķiem runā tā: "Visas lietu vērtības manī spulgo. Visas vērtības ir jau radītas, un visas radītās vērtības — esmu es. Patiesi, nekāda "Es gribu" nedrīkst vairs būt!" Tā runā pūķis.

Mani brāļi, kādēļ lauva vajadzīgs cilvēka garā? Kur noder nastu nesējs kustonis, kas ir paklausīgs un godbijīgs?

Jaunas vērtības radīt — to nespēj arī vēl lauva: bet radīt sev brīvību jaunai radīšanai — to lauvas spēks iespēj.

Brīvību sev radīt un svētu: nē, arī pienākuma priekšā: tā dēļ, mani brāļi, vajadzīgs ir lauva.

Ņemties tiesību jaunām vērtībām — tā ir briesmīgākā laupīšana un plēsīga zvēra būšana.

Kā vissvētāko viņš citkārt mīlēja "tev būs": nu viņam jārod ārprāts un pašvara arī tai vissvētākajā, lai nolaupītu savai mīlestībai savu brīvestību: lauva ir vajadzīgs šai laupīšanā.

Bet sakiet, mani brāļi, ko vēl varētu izdarīt bērns, ko pat lauva neiespēja? Kam vajadzīgs plēsīgajam lauvam tapt vēl par bērnu?

Nevainība ir bērns un aizmāršība, jauniesākums, rotāšanās, no sevis ritošs rats, pirmā kustība, svēta jā-sacīšana.

Jā, radīšanas rotaļai, mani brāļi, vajadzīga svēta jā-sacīšana: savu gribu grib tagad gars, savu pasauli tagad iemanto pasauli-zaudējušais.

Trejādu gara pārvēršanos es jums minēju: kā gars top par kamieli, kamielis par lauvu, un lauva pēdīgi par bērnu." —

Tā runāja Zaratustra. Un toreiz viņš uzturējās pilsētā, kuru sauc: raibā govs.

* * *

Atbildēt

Žulis

23.08.2020. 11:10

»

Neatkarīgi no laikmetiem

...


Ja pareizi sapratu, tad Jūs šeit sludiniet tādu kā kungu kultu.? Kungs, jūsuprāt, veidojas gēnu sakritības rezultātā? Kungs ir iekšējais stāvoklis, kuru viņš pats apzinās no bērnības un viņam piemīt tāda gudrība un sajūtas, ko neviens cits, izņemot kungus nespēj saprast?! Visiem pārējiem ir lemts būt par kalpiem bez iespējas kļūt par kungiem.? Tātad, Jūsuprāt kungi ir tādi kā pārcilvēki – izredzēto kasta kam jau no dabas ir nolikts valdīt? Domāju, ka šādi „dievišķot” kungus ir kļūda. Vispār jau pretnostatījums kungs – kalps ir nepareizs. Pareizāks pretstatījums būtu kungs – vergs. Vergs ir tas, kurš spiests kalpot pret savu gribu kungam. Kalps ir tas, kurš kalpo labprātīgi – gan kādam saimniekam, gan idejai vai reliģijai. Tie, kurus Jūs aprakstāt kā kungus, nav kungi, bet latviešu valodā tiem pareizāks apzīmējums ir saimnieki. Nenoliedzami saimnieki veidojas pateicoties viņu iedzimtajām dotībām un prāta spējām, taču par saimniekiem nepiedzimst. Par saimniekiem veidojas dzīves gaitā. Lai kļūtu par saimnieku, vispirms ir jākļūst par kalpu.(Tikai tas, kurš iemācījies paklausīt, spēj iemācīties pavēlēt.) Un šajā pilnveidošanās procesā tad arī nodalās tie, kuri kļūst par saimniekiem un tie, kuri tā arī paliek par kalpiem. Tam tā būtu jābūt, lai sabiedrībā valdītu harmonija. Taču pasaulē ir uzradušies kungi, kas gadu gaitā varmācīgi , t.sk. ar naudas palīdzību, sagrābuši sev varu, izredzēto stāvokli un kā parazīti uzdzīvo uz tautu un valstu rēķina. Nekādas īpašas (pārcilvēciskas) sajūtas vai gudrība viņiem nepiemīt. Tieši otrādi, neskatoties un visai noslēgtu šo aprindu dzīvesveidu uz viņiem var droši attiecināt to teicienu par pliko karali. Tā ir kasta, kas ieņēmusi savām prata spējām un morālajai izaugsmei neatbilstošu stāvokli. Par to skaidri liecina tās nejēdzības un aplamības, kas notiek pasaulē, kuru viņi it kā pārvalda. Neierobežota bagātība un komforts degradē jebkuras prāta spējas un iedzimtus talantus. Savukārt tā cilvēkam piemītošā dzīvnieciskā daba ar visu savu baudkāri, varaskāri un egoismu neizzūd, lai cik arī greznas drēbes sev neuzvilktu, ar kādām dārglietām neapkārtos vai cik izsmalcinātus ēdienus nelietotu uzturā. Tikai saimnieks, atšķirībā no kunga, spēj saskatīt un novērtēt lietu un ideju patieso vērtību. Tas tā pavisam īsi.

Atbildēt

!

23.08.2020. 10:52

Pludona aspratibas asv kolonija !

Atbildēt

tāds kā

23.08.2020. 10:26

mājiens samierināties ar visu, likt kungiem mieru, ja tev ir televizors un ledusskapis.
Vai bezpajumtniekiem tie ir?
Varētu salīdzināt padomju laiku ar verdzības iekārtu. Visiem ir obligāti jāstrādā valsts un tautas labā. Saimnieks (valsts) nodrošina visus ar darba vietām, arī, pabeidzot augstskolu, nodrošina darbu, tik vien tās bēdas, lai neaizsūtītu uz 3 gadiem uz provinci. Visi tiek nodrošināti ar pajumti (kā nu kuram sanāk), ar ēdienu. Nodrošinājums gan slimības, gan vecuma gadījumā.
Līdz ar verdzības atcelšanu sākās haoss. Daudzi cilvēki nezināja, ko iesākt ar iegūto brīvību, it sevišķi tie, kas bija raduši strādāt un dzīvot godīgi. Zaudējot darbu, Latvijā cilvēki kungiem lielas raizes nesagādāja - netaisīja plašus nemierus un laupīšanas. Izvēlējās pamest valsti vai dzīvi vispār...
Bet televizors mierinājumam rādīja seriālus un izklaides.

Atbildēt

Edge

23.08.2020. 08:42

"Kungs ir tas, kurš pārvalda situāciju, kurš izsludina šos kungu iecelšanas noteikumus."
Alleluja! Alleluja! Tikai nieka 30 gadus vajadzēja, lai pat "zvērīgais" antikomunismts Inkins apjēgu Svēto Rakstu atziņu!
Lasīm un domāsim līdz.
Jāņa evanģēlijs, 19. nodaļa.
(..)
10 Tad Pilāts Viņam sacīja: "Vai Tu ar mani nerunā? Vai Tu nezini, ka man ir vara Tevi atlaist un vara Tevi sist krustā?"
11 Jēzus atbildēja: "Tev nebūtu nekādas varas pār Mani, ja tā tev nebūtu dota no augšienes,...

Atbildēt

drausmīga reliģija

23.08.2020. 08:22

»

Neatkarīgi no laikmetiem

...


sevišķi pareizticība, baznīca aicina okupēt citas tautas. Protestantisms cīnījās ar ieročiem pret tumsoņām. Latiņas lekcija par zelotu jēzu izskaidro visu.Kas ir kas.

Atbildēt

...

23.08.2020. 07:16

»

to

To briesmīgo ebreja purnu atkal parāda un viņa muldējumu


Kāpēc gan ne,iepazīsti parazītu.

Atbildēt

to

23.08.2020. 06:52

To briesmīgo ebreja purnu atkal parāda un viņa muldējumu......

Atbildēt

Neatkarīgi no laikmetiem

23.08.2020. 06:22


radurakstiem, uzvārda, vārda utt. par kungu piedzimst, vai piedzimst par kalpu. Tas izveidojas vien gēnu sakritību rezultātā, neatkarīgi no vecāku sociālā stāvokļa. Kungs to sajūt tikai pats un ātri savā gudrībā to ierauga, sajūt savu atšķirību no citiem, ka ir citāds un izglītošanu ar pakļaušanu utt. sociāli nepieņem. Kungu nevar ielikt noteiktā sabiedriskā rāmī. Kungs, redzēdams jau no mazotnes visas tās muļķības, ko sarakstījis Inkins, nelec uz galda un nebļauj, ka ir kungs, jo kungus neviens nekad nav redzējis. Kungs ir personas iekšējs stāvoklis. Kungs tikai zin viens pats, ka ir kungs. Un redz arī tos, kuri “no dabas” ir kungi. VP, MP utt. nav kungi, bet ir kalpi, ko ieceļ par “kungiem”. Ja kalpi kalpu ieceļ par kungu sev, tad tas ir kalpu teātris.

Otrkārt. Kalpu nevar padarīt par kungu. To nav iespējams izdarīt. Bet to dara, lai oficiāli līdz varas mērogam uzturētu sociālo kārtību ar sociālo hierarhiju. Šeit kungus spēlē kalpi. Ar retiem izņēmumiem tā nav. Izredzes, ka tā nav - viens pret miljonu mazākais.

Treškārt. Kalps Inkins nevar aprakstīt patiesību par kunga psiholoģiju un sajūtām, jo ir kalps.

Piemērs ar kazino ruleti ir gaužām neveiksmīgs. Kungs izdomās, kā ruletē apspēlēt kazino, jo, zinot spēles noteikumus, izmantos to savā labā, ja nebūs “naudas vergs” - atkarīgs no domas, ka liels naudas daudzums ir laimīgas dzīves pamata nosacījums.

Šo rindu autors zin, kā uzvarēt ruletē bez zaudējumiem, labāk, ja spēlē piedalās vairāk cilvēku pret kazino. Tas tāpēc, lai kazino neatklātu shēmu, kā tas tiek darīts. Autors vairs nepraktizē kazino apspēli, jo nav gatavs izmainīt savu dzīvi ar lielu naudas daudzumu, neizmainot līdzcilvēku dzīves. Tam jābūt psiholoģiski gatavam. Bet tas ir cits jautājums.

Valsts ir tikai sociālas pārvaldības hierarhijas forma pavisam konkrētu laikmetu griežos.

Ja nācija pati spēj atrast no savas vides īstos savas sociālās hierarhijas vadītājus - kungus “no dabas”, tas noteic tās nākotnes perspektīvas globālajā konkurencē. Ja nācija to nespēj “tūkstošiem attaisnojošu iemeslu dēļ”, tā ir nolemta izkušanai citu tautu vidū.


Biedrība “Latvietis” utt., Inkins aprobežojas ar primitīvu saprašanu, līdzīgi domā vairums - svarīgi ir uztaisīt savu SIA “Latvietis” un palaist un ienākumi nodrošināti.. Laikam SIA DDD laikraksts tos nodrošina? Tad var virpot vienveidīgas koka bumbiņas, ko arī dara Inkins ar saviem rakstiem no reizes uz reizi tādā kā rezignētā pašapmierinājumā.

Ja Inkina mērķi būtu tādi, par kuriem te rakstā rakstīts, šos Inkina murgus mēs nelasītu. Tai vietā būtu nežēlīga pašanalīze un neskaitāmo kļūdu izvērtējums.

Svešu tautu kungi meklē izkaut pakļaujamās tautas kungus.

Kristietība, ienākot Eiropā, izkāva no 60-80 procentiem populācijas. Tos, kuri pretojās desmit procentu nodevai. Dzīvi palikušie bija nodevēji un gļēvuļi. Tāds ir “dabiskās izlases” kristietības ieviešanas rezultāts arī Latvijā. Ja tev sit pa vienu vaigu, Inkin, pagriez, muļķi, arī otru!

Atbildēt

paardomas

23.08.2020. 05:13

Cilvēks ir tas kurš nepārdodas,kuram jēdzieni gods,cieņa un sirdsapziņa ir vērtības.Lai izdzīvotu bieži vien nākas ķerties pie dažādām viltībām,bet,ir neredzama robeža,pārdoties vai palikt par cilvēku.Vai varneši ir cilvēki?Diez vai.
Vairums vēl nav sapratuši ka vara ir globāla,nav te nekādas valdības,ir tikai pārvaldnieki.

Atbildēt

ha-ha

22.08.2020. 23:26

Tur jau tā nelaime,kā daudzi nemaz nevēlās būt par kungiem un kungus pieņem kā ļaunumu,kas nepieciešams organizētas sabiedrības pastāvēšanai,par kuras lomu diskutēt ir lieki.

Atbildēt

auns

22.08.2020. 22:57

Inkina nelaime ir paša nevarēšana kļūt usklausītam.Ja tu nejūti cilvēkus,tad labāk paklusē.

Atbildēt

Jozis

22.08.2020. 21:48

Nespēju joprojām izprast autora domu par tiem neliešiem, autora izpratnē, kuri savulaik stājās komunistu partijā.
Nenoliedzams ir apstāklis, ka, ja kaut kur par tevi spriež, labi vai slikti, tad katram vislabāk ir tad, ja pats esi pie šīs spriešanas klāt, tas ir, vari ietekmēt rezultātu.
Ja tevis tur nav, spriež tie, kuri tur ir, un tad nu par iznākumu nebrīnies.
Pēc autora domām, varoņi ir tie, kas ar lepni paceltu galvu aizgāja no šīm spriešanām prom, atstājot iespēju viņu likteni izlemt citiem.
Un pēc tam gan vaimanā - es redziet, tas labais, bet ar mani tā un šitā.
Paskataties uz Lietuvu - un visu sapratīsiet, ja vēl spējat domāt.

Atbildēt

volfs

22.08.2020. 21:42

Labs salīdzinājums par laimētavu.Jā,nāc un piedalies,pēc mūsu noteikumiem,mūsu kazino...varbūt vinnēsi.Kazino īpašnieki godīgi,nopietni biedri-kungi,jau no tālajiem Brežņeva laikiem.Viss godīgi,gan Padomju konstitūcijas saulītē kādreiz,gan šodienas Satversmes visos aspektos.

Atbildēt

bet, ja knābā no mana galda

22.08.2020. 20:58

es finansēju vid, prokuratūru, lai sargā manu galdu.............čuš............kā būt??????????????????????????????????????
ko saki, kungi neļauj tiem strādāt vai kā?????????????????????????????? kungi sargā 'sigaretku biznesus", diez vai..................

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: