Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Precīzi
29.12.2022. 10:39»
Volts
Diemžēl autors ir demagogs, jo jauc cēloņus ar sekām. Piemēram alkoholisms ir pastāvīga disatresa sekas, lai novērstu alkoholismu ir jānoformulē un jānovērš disatress. Par to nav minēts nekas. Kas tad būtu jādara valdībai, lai mazinātu distresu? Pirmkārt jāsabalansē vasts izdevumi ar ieņēmumiem. Otrkārt...
Ļoti labs komentārs.
gobzems nozaga uzvaru maksimas upuru tiesas procesā
07.12.2022. 10:35»
Skala
Kam un cik Gobzems ir nozadzis? Kargins mums ir nozadzis miljardu, ar Godmaņa palīdzību. Bet Gobzemam var pārmest to, ka viņš aizmuka. Bet, var jau būt, ka viņš te bija kļuvis tik neērts, ka saņēma draudus saviem bērniem
neaizmirsīsim to; kā arī to, ka Gobzems jaunībā kalpoja Jaunupam, kopā gāja uz geju klubiem, un kopā shēmoja un pielīda
Skala
07.12.2022. 09:59»
fakts
ka ar zagļiem un afēristiem nekad, pie kuriem pieder Gobzems, Kaimiņs, Skele, Slesers, Lembergs, Kargins, Savickis, un prakstiski visa varas elite...Diemžel ne tikai varas vien
Kam un cik Gobzems ir nozadzis? Kargins mums ir nozadzis miljardu, ar Godmaņa palīdzību. Bet Gobzemam var pārmest to, ka viņš aizmuka. Bet, var jau būt, ka viņš te bija kļuvis tik neērts, ka saņēma draudus saviem bērniem?
tu esi stulba vai izliecies
06.12.2022. 21:07»
pag
Tu aicināji? Te uz kaut ko katrs aicina...Kas tu tāds lai Tevi uzklausītu? Atkal jāsaka: Tev jāmācās...
es runāju par to, ka no nobalsojušajiem (nevis no visu vēlētaju kopuma!) 70 procentiem vajadzēja balsot ar tukšu aploksni - pirms atvāz žaunas un gārdz, izlasi, par ko ir runa! un vēl - kas es tāds? jūsu acīs acīmredzot kaut kas ir tikai pērkamas preses izslavēts, mafijas iebīdīts figurants, kas pats bijis čekas ziņotājs, vai par ko klapatojuši vecāki - čekas ziņotājil ja visi LV 'domās' kā jūs, tad iznāk, ka tikai pa virsu peldošs sūds būs tas, kas iecels šo tautu saulē? un nevis kāds, kas neskaitas nekas, bet paļaujas uz saviem spēkiem un cilvecīgu komandas darbu???
pag
06.12.2022. 11:53»
Piekrītu tāpēc arī vairs nekandidēju
Bet, kad es aicināju ielās uz masu protestu pret viltotiem Saeimas vēlēsanu rezultātiem, man vel daudz jāmācās. Kad es aicināju, lai 70% no nobalsojušiem met tukšu aploksni un par to publ;iski paziņo, jo tad Saeima netiktu ievelēta, man vel daudz jāmācās. Kad skaidroju, kas ir kolektīvās rīcības politika...
Tu aicināji? Te uz kaut ko katrs aicina...Kas tu tāds lai Tevi uzklausītu? Atkal jāsaka: Tev jāmācās...
Par tukšām aploksnēm: Vēl viens glups aicinājums: tas neko nedos. pateicoties tādiem aicinātājiem par tukšām aploksnēm, pēdējās vēlēšanās balsoja vairāk kā 53% vēlētāju...53% ne 3%....Tev vēl daudz jāmācās-un galvenais pats: Jātiek pāri sev pašam-ka esi visgudrākais ....Tas laikam ir visgrūtāk..
paskaidroju
06.12.2022. 11:49»
Padomāsim
Cik latvieši tomer ir gudri! Kolīdz komentāros parādās nopietnāka analīze par problēmām, tā vesels sūdu musu bars visu noslīcina troļļošanā ar vērtējumiem un pamācībām par citu - anonīmu! - komentētāju personām. Par personām, nevis problēmām! Turpiniet vien. Jums ir problēmas? Nieki! Tās atrisinās mafija...
Tev, draugs, ir maza politiskā pieredze: Tev vēl jāmācās...
Nu te nemaz nav tik daudz latviešu: te pilns ar latviijciem....tālāk-provokatoriem, rašistiem, utt..
Bet Tu neskumsti: Savus nopietnās analīzes rakstus iesniedz www.pietiek.com..Tur tādu trūkst.
jautājums
06.12.2022. 11:47»
Atbilde troļļu ļaunajām mēlēm
Mani nikni kritizē "balsis no tautas" (apmaksātas vai nē - tas šoreiz nav svarīgi) ikreiz, kad norādu uz atšķirībām starp Rietumeiropu un Latviju. Visšausminošākā atšķirība protams ir pamatvajadzībām tērētā ienākumu daļa lielākās daļas mājsaimniecību budžetos. Ļoti daudzos gadījumos pat ar mīnus zīmi...
Tevi kritizē? Kur Tevi kritizē? Neesmu manījis...
....visas partijas Latvijā ir organizētās noziedzības grupējumu īpašumā.....
Visas 60 partijas? Un to zina vēlētāji un paši skrien vēlēt par tādām? tad kurš te ir traks????
Atbilde troļļu ļaunajām mēlēm
06.12.2022. 10:57Mani nikni kritizē "balsis no tautas" (apmaksātas vai nē - tas šoreiz nav svarīgi) ikreiz, kad norādu uz atšķirībām starp Rietumeiropu un Latviju. Visšausminošākā atšķirība protams ir pamatvajadzībām tērētā ienākumu daļa lielākās daļas mājsaimniecību budžetos. Ļoti daudzos gadījumos pat ar mīnus zīmi. Otra atšķirība no Rietumeiropas- visas partijas Latvijā ir organizētās noziedzības grupējumu īpašumā. Vai ar to nepietiktu, lai tauta izietu ielās, ja šitādas lietas nepatīk? Bet acīmredzot patīk, nepatīku turpretim es, jo man jautā - ko tu Latvijā esi sasniedzis? Mans sasniegums ir tieši neko nesasniegt Latvijā, kamēr vien šeit valdīs nedaudzie mafijas klani simbiozē ar čekas ziņotāju dinastijām. Es uzskatu par godu tieši to, ka neko neesmu darījis, lai palīdzētu nostiprināties mafijai šajā dieva pamestajā zemē.
Padomāsim
06.12.2022. 06:20Cik latvieši tomer ir gudri! Kolīdz komentāros parādās nopietnāka analīze par problēmām, tā vesels sūdu musu bars visu noslīcina troļļošanā ar vērtējumiem un pamācībām par citu - anonīmu! - komentētāju personām. Par personām, nevis problēmām! Turpiniet vien. Jums ir problēmas? Nieki! Tās atrisinās mafija. Galvenais noriet un nograuzt tos, kas kaut ko saprot.
Piekrītu tāpēc arī vairs nekandidēju
06.12.2022. 05:33»
pag
Tas nozīmē, ka neko nesaproti-kā un kur jācīnās. Tev vēlk daudz kas jāmācās. Ar kandidēšanu gan nelielies: Tas nav gods-kandidēt ar blēžiem vienkopus. Tas ir negods...
Bet, kad es aicināju ielās uz masu protestu pret viltotiem Saeimas vēlēsanu rezultātiem, man vel daudz jāmācās. Kad es aicināju, lai 70% no nobalsojušiem met tukšu aploksni un par to publ;iski paziņo, jo tad Saeima netiktu ievelēta, man vel daudz jāmācās. Kad skaidroju, kas ir kolektīvās rīcības politika un kā to risināja Maidanā un arbu pavasarī, man vel daudz jāmācās. Režims balstās tieši uz dīvānā pirdēju pārgudrību, kas uzskata, ka citiem vēl jāmācās.
pag
05.12.2022. 21:19»
nu debīlā
esmu vienreiz kandidējis Saeimas, vienreiz pašvaldību vēlēšanās un tad arī cīnījos, bet diemžēl partiju īpašnieki ir organizētā noziedzība; vēl esmu cīnījies izveidodams nvo. bet problēma ir ka tautele glūn aiz stūra, bet nepieliek roku, grib lai visu paveic viens, kā pasakā
Tas nozīmē, ka neko nesaproti-kā un kur jācīnās. Tev vēlk daudz kas jāmācās. Ar kandidēšanu gan nelielies: Tas nav gods-kandidēt ar blēžiem vienkopus. Tas ir negods.
Un tādas NVO te tagad saveidotas kaudzēm, no kurām vairums barojas no valsts...Tās nav nekādas NVO, bet valsts varas propogandas struktūras par valsts naudu.
nu debīlā
05.12.2022. 18:36»
pag
Kas tevi kūda? Vai nav vietas kur arī tev pielikt savu spēku? Cīnies pats, bez kūdīšanas: LV ir ap 60 partiju-stājies un cīnies kopā ar citiem
esmu vienreiz kandidējis Saeimas, vienreiz pašvaldību vēlēšanās un tad arī cīnījos, bet diemžēl partiju īpašnieki ir organizētā noziedzība; vēl esmu cīnījies izveidodams nvo. bet problēma ir ka tautele glūn aiz stūra, bet nepieliek roku, grib lai visu paveic viens, kā pasakā
pag
05.12.2022. 18:16»
sāc darīt...
darīt ko? piedalīties kā vergam mafijas shēmās, kamēr jūs glūnēsiet un kūdīsiet
Kas tevi kūda? Vai nav vietas kur arī tev pielikt savu spēku? Cīnies pats, bez kūdīšanas: LV ir ap 60 partiju-stājies un cīnies kopā ar citiem.
sāc darīt...
05.12.2022. 17:10»
pag
liec mierā aprindas: Sāc pats ko darīt lai lietas mainītu. No tukšas muldēšanas netā nekas nemainās
darīt ko? piedalīties kā vergam mafijas shēmās, kamēr jūs glūnēsiet un kūdīsiet?
pag
05.12.2022. 14:48»
nebūs bagāta jo nebūs prāta
Latvijā augstāko aprindu vissmalkākais tonis šķiet prasa atdarināt Rietumeiropas viszemāko slāņu dzīvesveidu un nosaukt to par kultūru un vērtībām. Latvijas padomju un pēcpadomju sabiedrībā arī izplatīta orientēšanās uz zemāko iespējamo kopsaucēju, nosodot kā tautas iendaidnieku katru un visus, kas ...
liec mierā aprindas: Sāc pats ko darīt lai lietas mainītu. No tukšas muldēšanas netā nekas nemainās.
nebūs bagāta jo nebūs prāta
05.12.2022. 08:04Latvijā augstāko aprindu vissmalkākais tonis šķiet prasa atdarināt Rietumeiropas viszemāko slāņu dzīvesveidu un nosaukt to par kultūru un vērtībām. Latvijas padomju un pēcpadomju sabiedrībā arī izplatīta orientēšanās uz zemāko iespējamo kopsaucēju, nosodot kā tautas iendaidnieku katru un visus, kas ir virs vidusmēra. Vienīgā novirze, kas parasti tiek pieciesta latviešu vidū, var būt emocionāla oriģinalitāte, bet ar viskašķīgāko naidu publiski visaugstākajos līmeņos tiek apkarota intelektuāla kvalitāte. Morāla konsekvence vispār nedrīkst eksistēt. Piem., neraugoties uz homoseksuālisma biežu it kā nosodījumu vārdos, izskatās, ka tieši homoseksuālas darbības vai vismaz paskats praksē ir atzīts par vispieņemamāko radošas oriģinalitātes izpausmi Latvijā, dažkārt pat par obligātu priekšnoteikumu publicēšanai vai kāpšanai uz estrādes. Ar šīm tendencēm saistīta prāta vērtību ietirgošana pret tādām, ko maitā kodes un rūsa.
ideoloģiskie ismi ir pajoliem
04.12.2022. 18:36kas ir pie zagšanas, tam ideoloģija pie pakaļas
tad
04.12.2022. 13:07»
Kas ir kas
Liberālisms ir teorētiskais pamatojums kapitālismam
jau bolsevisms ir teoretisks pamatojums GULAG...
Kas ir kas
04.12.2022. 12:34»
jautājums
vai liberālims - nav varas izdomāts sauklis lai piesegtu savu anti-liberalo politiku
Liberālisms ir teorētiskais pamatojums kapitālismam.
Aldim Gobzemam
04.12.2022. 12:00Vai Tu jau parakstījies www.manabalss.lv par valsts atbalstu CCCP imigratu repatriācijai uz rodinu un par okupācijas seku likvidēšanu???
atbilde
04.12.2022. 11:33»
jautājums
vai liberālims - nav varas izdomāts sauklis lai piesegtu savu anti-liberalo politiku
tas ir tik pat daudz varas izdomāts sauklis kā -komunisms..Lai ar pati vara no komunisma bija kā no Zemes līdz Mēnesim...
ausīs jums
04.12.2022. 00:15»
ausīs arī mūsu saule
Kas ir tēvocis Sems? No kuras politiskās partijas? Izglītība
sūdīgi auskari. paštaisīti? vai nozagāt?
Volts
03.12.2022. 20:28»
ASV protektorāts Latvija
Un par sociālu valsti arī nekas Satversmē nav rakstīts. Sociālu valsti Satversmes tiesas tiesneši piedomā klāt tāpat kā piedomāja, ka jāizsargā ir visu veidu laulības. Kad Satversmi pieņēma, nevienam tas pat prātā neienāca. Tagad osipova izdomāja, ka tas izrietot no Satversmes. Tādā veidā drīz izdomās...
Nu Osipovas spriedums divu maasu lieta ir pretruna ar bioloģiju, kur skaidri pateikts, ka vienam bērnam var būt viens tēvs un viena māte. Atsakoties no klasiskās ģimenes skaidrojuma, vēlāk rodas problēma bērnam sevi identificēt ar vienu dzimtu.
ASV protektorāts Latvija
03.12.2022. 19:41»
Volts
Nekur esošajā Satversmē nav minēts ka lv jaabuut liberaalai. Satversme pat ir diezgan sociāla, jo ir aizliegta diskriminācija un cilvēka cieņas aizskaršana. Bet likumu un noteikumu liimenii ir būtiska novirze liberaalisma virzienā
Un par sociālu valsti arī nekas Satversmē nav rakstīts. Sociālu valsti Satversmes tiesas tiesneši piedomā klāt tāpat kā piedomāja, ka jāizsargā ir visu veidu laulības. Kad Satversmi pieņēma, nevienam tas pat prātā neienāca. Tagad osipova izdomāja, ka tas izrietot no Satversmes. Tādā veidā drīz izdomās, ka kopošanās ar dzīvniekiem arī izriet no Satversmes. Nebrīnīšos. Bet vispār jdziens sociāala valsts nāk no VFR Pamatlikuma, kur noteikts, ka VFR ir tiesiska un sociāla valsts.
ggg
03.12.2022. 18:10»
kkk
Interesanti - kurš apmaksā Gobzema atpūtu Spānijā
Un kur biedrs Gobzemss ņema naudu savai greznajai mājai, ja ir tik kristāl godīgs kā raksta?
un
03.12.2022. 18:10»
ASV protektorāts Latvija
Princips, ka bagātie maksā par nabadzīgajiem ir raksturīgs sociālai valstij, bet ne Latvijai, kura pag gadsimsta 90.jos gados tika veidota kā liberāla valsts. Kad Bojārs vēcākais piedāvāja pieņemt jaunu konstitūciju (satversmi), kurā būs ierakstīts, ka Latvija ir sociāla valsts, tad tādi kā jūs viņu...
kur tad jūs esat?????
jautājums
03.12.2022. 18:09»
Volts
Nekur esošajā Satversmē nav minēts ka lv jaabuut liberaalai. Satversme pat ir diezgan sociāla, jo ir aizliegta diskriminācija un cilvēka cieņas aizskaršana. Bet likumu un noteikumu liimenii ir būtiska novirze liberaalisma virzienā
vai liberālims - nav varas izdomāts sauklis lai piesegtu savu anti-liberalo politiku..?
Volts
03.12.2022. 14:46»
ASV protektorāts Latvija
Princips, ka bagātie maksā par nabadzīgajiem ir raksturīgs sociālai valstij, bet ne Latvijai, kura pag gadsimsta 90.jos gados tika veidota kā liberāla valsts. Kad Bojārs vēcākais piedāvāja pieņemt jaunu konstitūciju (satversmi), kurā būs ierakstīts, ka Latvija ir sociāla valsts, tad tādi kā jūs viņu...
Nekur esošajā Satversmē nav minēts ka lv jaabuut liberaalai. Satversme pat ir diezgan sociāla, jo ir aizliegta diskriminācija un cilvēka cieņas aizskaršana. Bet likumu un noteikumu liimenii ir būtiska novirze liberaalisma virzienā.
ASV protektorāts Latvija
03.12.2022. 12:16»
Volts
Diemžēl autors ir demagogs, jo jauc cēloņus ar sekām. Piemēram alkoholisms ir pastāvīga disatresa sekas, lai novērstu alkoholismu ir jānoformulē un jānovērš disatress. Par to nav minēts nekas. Kas tad būtu jādara valdībai, lai mazinātu distresu? Pirmkārt jāsabalansē vasts izdevumi ar ieņēmumiem. Otrkārt...
Princips, ka bagātie maksā par nabadzīgajiem ir raksturīgs sociālai valstij, bet ne Latvijai, kura pag gadsimsta 90.jos gados tika veidota kā liberāla valsts. Kad Bojārs vēcākais piedāvāja pieņemt jaunu konstitūciju (satversmi), kurā būs ierakstīts, ka Latvija ir sociāla valsts, tad tādi kā jūs viņu visādi apsmēja un paļāvās uz laimes lāčiem. Rezultātā esam tur, kur esam.
debīlajai filoģei
03.12.2022. 12:06»
jocīgā filoloģe netēlo juristi
jautājums bija par to, ka valsts pārvalde nav tikai ierēdniecība, bet visa jūsu filoloģiskā cepšanās par terminoloģiju tikai parāda jūsu ārprātīgo analfabētismu
jums nav ne mazākās sajēgas par jautājumiem, par kuriem jūs te rakstāt, bet jus tikai rakstāt un rakstās, un negribat atzīt, ka neko nejēdzat. Muļķis ar to atšķiras noi gudra civēka, ka viņš nesaprot, ka ir muļķis un gudrus cilvēkus viņš saprast nespēj.
jocīgā filoloģe netēlo juristi
03.12.2022. 10:44»
vēl viens gudrītis atradies
Haoss ir jūsu galvā, nevis juristu. Juristi tieši otrādi visu saliek pa plauktiņiem. Un nevajag rakstīt glupības par kaut kādiem cara laikiem. Vārds administrācija ir nevis no krievu valodas nācis, bet no latīņu valodas. Līdzība ar krievu valodā ir tikai nosaukumā административное право un administratīvās...
jautājums bija par to, ka valsts pārvalde nav tikai ierēdniecība, bet visa jūsu filoloģiskā cepšanās par terminoloģiju tikai parāda jūsu ārprātīgo analfabētismu
kkk
03.12.2022. 10:41Interesanti - kurš apmaksā Gobzema atpūtu Spānijā?
Šis raksts ir galīgi garām - nav nopelnījis honorāru. Citreiz gan ir tīri OK.
Bet tu ?
03.12.2022. 10:19»
Latvija izdevuies valsts
Jo laiza tēvoča Sema tupeles
laizi metamo Semam un sarkanajam VDK komisàram.
Volts
03.12.2022. 03:29Diemžēl autors ir demagogs, jo jauc cēloņus ar sekām. Piemēram alkoholisms ir pastāvīga disatresa sekas, lai novērstu alkoholismu ir jānoformulē un jānovērš disatress. Par to nav minēts nekas. Kas tad būtu jādara valdībai, lai mazinātu distresu? Pirmkārt jāsabalansē vasts izdevumi ar ieņēmumiem. Otrkārt jāpanāk, ka nekustamais īpašums valsts pilsoņiem ir lēts. Treškārt jaapanak, ka elektrība, degviela, pārtika un medicīna ir lēta. Ceturtkārt jānodrošina materiālais atbalsts bezdarbniekiem, pensionāriem, invalidiem pēc principa bagātie maksā par nabadzīgajiem, tā saliedējot sabiedribu. Utopija ir doma, ka visi cilvēki var būt materiāli bagāti, jo cilvēka dzīvē ir īsa un katrs ir piedzimis atšķirīgos apstākļos.Ne visiem ir iespējas būt materiāli bagātiem. Prioritāte bērni? Bērni ir nākamā paaudze un viņi dzīvos apstākļos, kuru radījusi iepriekšējā paaudze, viņi dzīvos tā kā viņi gribēs. Viss ko varam izdarīt, ir izdarīt tā, lai viņi gribētu identificēt sevi ar mums.
vēl viens gudrītis atradies
02.12.2022. 15:59»
Nedaudz pārspīlēju bet paskaidrošu
Es nokritizēju komentētāju, kurš aizrādīja, ka valsts pārvalde nav politiķi. Jautājums ir interesants un diezgan sarežģīts. Latvijas laika Valsts pārvaldes iekārtes likums tiešām neattiecas uz politķiem, bet uz ierēdņiem &co, proti, uz to, ko angliski un krieviski sauc par administrāciju - MK pakļautībā...
Haoss ir jūsu galvā, nevis juristu. Juristi tieši otrādi visu saliek pa plauktiņiem. Un nevajag rakstīt glupības par kaut kādiem cara laikiem. Vārds administrācija ir nevis no krievu valodas nācis, bet no latīņu valodas. Līdzība ar krievu valodā ir tikai nosaukumā административное право un administratīvās tiesības, tikai nejauciet ar administratīvo pārkāpumu tiesībām. Administratīvās tiesības nozīmē valsts pārvaldes tiesības. To jums katrs jurists pateiks. Ja esat muļķis, tad savu dumjību nepiedēvājiet citiem.
he, he
02.12.2022. 15:47»
Gustavs
Tomēr ja atļauts-nedaudz papildināšu: Patiesībā ierēdņiem būtu jārīkojas tikai un vienīgi likuma izpildes robežās...savukārt politiķiem jābīda jaunas iniciatīvas ko pieprasa vēlētāji un valsts intereses, un arī jāuzrauga ierēdņi..Un te rodas problēma:Šodien ierēdņi kļuvuši par visziņiem: tie ne tikai...
Iedrēdņi kļuvuši par visziņiem, jo Saeimā ievēlēto politiķu izglītības līmenis ir ļoti, ļoti zems, tur pārvarā ir aktieri, visādi populisti un pazīstami sportisti. Ar pirmo Saeimu sastāviem nevar pat salīdzināt to idiotu baru, kas ievēlēts tautas mānīšanas un manipulāciju rezultātā.
ASV protektorāts Latvija
02.12.2022. 15:42»
valsts pārvalde jums ir tumša bilde
Spriedelējat par to, ko nesaprotat. Valsts pārvalde ir parlaments (politiķi), valdība (politiķi) ar ministriju ierēdņiem un struktūrām, kā arī tiesu sistēma. Jūs pati nedraudzējaties ar galvu, bet agresīvi demonstrējat robus zināšanās. Jums tāpat kā vairumam nabaga LV iedzīvotaju ir nosliece uz mitoloģisko...
Jums galvā nekad smadzenes nav bijušas, un zināšans jums arī nekad nav bijušas. Mēģinat kaut domāt bez zināšanu bāzes, turklāt arī bez smadzenēm un rezultātā kaut kādu bulšitu rakstāt, par iekšējo drošību kaut ko filozofējat, kaut gan nezināt pašus pamatus. Pats esat no šoferu dēlu sugas. Tas redzams, jo nezināt pašus pamatus, kas ir kas un ko katrs dara. Valsts pārvalde ir administratio, jeb verwaltung, jeb izpildvara. Izpildvara ir ministru prezidents, ministri, ministrijas un ierēdņi. Katrā valstī ir vēl arī likumdošanas vara (parlaments) un tiesu vara (tiesas), kā arī vēl ir tā saucamā ceturtā vara - masu mēdekļi, jeb prese. Vārdu sakot - pats idiots jūs esat pilnīgs, nezināt elementāras lietas, bet izliekaties par nez kādu kritizētāju un citu pamācītāju.
ausīs arī mūsu saule
02.12.2022. 12:41»
Latvija izdevuies valsts
Jo laiza tēvoča Sema tupeles
Kas ir tēvocis Sems? No kuras politiskās partijas? Izglītība?
Gustavs
02.12.2022. 10:37»
Nedaudz pārspīlēju bet paskaidrošu
Es nokritizēju komentētāju, kurš aizrādīja, ka valsts pārvalde nav politiķi. Jautājums ir interesants un diezgan sarežģīts. Latvijas laika Valsts pārvaldes iekārtes likums tiešām neattiecas uz politķiem, bet uz ierēdņiem &co, proti, uz to, ko angliski un krieviski sauc par administrāciju - MK pakļautībā...
Tomēr ja atļauts-nedaudz papildināšu: Patiesībā ierēdņiem būtu jārīkojas tikai un vienīgi likuma izpildes robežās...savukārt politiķiem jābīda jaunas iniciatīvas ko pieprasa vēlētāji un valsts intereses, un arī jāuzrauga ierēdņi..Un te rodas problēma:Šodien ierēdņi kļuvuši par visziņiem: tie ne tikai pilda likumus,bet arī rada jaunas iniciatīvas, izstrādā jaunus likumus, utt...patiesībā ir tādi kā zinātnieki..Varbūt tomēr jānošķir zinātne no šauras likumu pildīšanas...Kas attiecas uz politiķiem, tad tie šodien visvairāk cenšas ierēdņiem diktēt-kas ir un kā jādara-un vistrakākais-ka to dara SAVĀS SAVTĪGĀS INTERESĒS, UN BIEŽI PRETLIKUMĪGI. Šodien ierēdniecība nav pasargāta no politiku patvaļas. Katrs duraks ministrs var pavēlēt darīt pretlikumīgas lietas...
muļķības raksti
02.12.2022. 10:29»
Latvija izdevuies valsts
Jo laiza tēvoča Sema tupeles
jo te pilns ar zagļiem jau no okupācijas laikiem...Tie zags kā pie semiem, tā pie ivaniem, tā pie josifiem, un jāņiem...
Nedaudz pārspīlēju bet paskaidrošu
01.12.2022. 16:43Es nokritizēju komentētāju, kurš aizrādīja, ka valsts pārvalde nav politiķi. Jautājums ir interesants un diezgan sarežģīts. Latvijas laika Valsts pārvaldes iekārtes likums tiešām neattiecas uz politķiem, bet uz ierēdņiem &co, proti, uz to, ko angliski un krieviski sauc par administrāciju - MK pakļautībā esošas izpildiestādes. Tomēr tāda terminoloģijs 20,gadu Latvijā radusies cara laika iespaidā. Kā tad latviski saukt 'upravļeņije gosudarstvom'- ne jau nu menedžments, tad drīzāk - valsts orgānu darbība. Un te nonākam pie haosa, kas LV juristu galvās mantots no PSRS - valsts tiek nodalīta no tās orgāniem, kas ir neloģiski. Piemērā par ekonomiskās politikas un drošības politikas saskaņošanu ir skaidrs, ka pilnvaras un pat pienākums rīkoties ir gan politiķiem, gan ierēdņiem.
valsts pārvalde jums ir tumša bilde
01.12.2022. 15:01»
ASV protektorāts Latvija
Ja politiķi stūrē valsti grāvī, tad tam nav nekāda sakara ar valsts pārvaldes kvalitāti. Ieviest sankcijas pret daudz spēcīgāku valsti, no kuras Latvija saņem naftu, gāzi, elektrību, graudus un pat malku pērk, tas bija politiķu lēmums, ne jau ierēdņu, un ar valsts pārvaldes kvalitāti tam nav nekāda ...
Spriedelējat par to, ko nesaprotat. Valsts pārvalde ir parlaments (politiķi), valdība (politiķi) ar ministriju ierēdņiem un struktūrām, kā arī tiesu sistēma. Jūs pati nedraudzējaties ar galvu, bet agresīvi demonstrējat robus zināšanās. Jums tāpat kā vairumam nabaga LV iedzīvotaju ir nosliece uz mitoloģisko domāšanu, visam viens vienīgs izskaidrojums un alerģija pret pētniecību un analīzi. Tātad viss, ko sludināt ir viena vienīga pravietošana iedvesmas brīdī. Blefs.Valsts pārvaldes kvalitātes jautājums sankciju gadījumā ir par iekšējās ekonomiskās un ārējās drošības politikas koordināciju, un to var analizēt, plānot un ieviest ļoti vienkārši, tikai nevajag visur šoferu dēlus.
ASV protektorāts Latvija
01.12.2022. 14:46»
nav izglītības un sajēgas nebūs nekā laba
Valsts pārvaldes kvalitāte nav ticības jautājums
Ja politiķi stūrē valsti grāvī, tad tam nav nekāda sakara ar valsts pārvaldes kvalitāti. Ieviest sankcijas pret daudz spēcīgāku valsti, no kuras Latvija saņem naftu, gāzi, elektrību, graudus un pat malku pērk, tas bija politiķu lēmums, ne jau ierēdņu, un ar valsts pārvaldes kvalitāti tam nav nekāda sakara. Tāpat ar valsts pārvaldes kvalitāti nebūs nekāda sakara tam, ja politiķi ievilks Latviju karā, kurā tā tiks ja ne likvidēta, tad stipri izpostīta. Ar galvu vajag draudzēties, tad nāks saprašana par savu neveiksmju cēloņiem.
ļoti labi
01.12.2022. 11:22»
nu
acīmredzot teica literatūras skolotāja no padomju laikiem 01.12.2022. 06:38...
juristu kvalitāte un lojalitāte pret klientu bieži ir liela problēma Latvijā - daudzi bāžas ar savām skolnieciskajām dogmām tādos jautājumos, kur viņiem nav kompetences. Jurista vārds irpilns ar apšaubāmām publikācijām, kas liecina par valsts teorijas neizpratni. Piem., vien karjeriste -klerks tur nesen skricelēja, ka publiskos uzdevumus sabiedrībā nav obligāti jāveic valstij, jebkurš tos varot veikt. Tad iznāk, ka pēc tam, kad nomaksāti nodokļi, valsts nesniedz laikā palīdzību slimam bērnam, un ja vecēkiem pašiem nav naudas, jālūdz ziedojumi ('publiskos uzdevumus nav obligāti veikt valstij'..)
nu
01.12.2022. 11:12acīmredzot teica literatūras skolotāja no padomju laikiem 01.12.2022. 06:38
_______________________
galīgi neslavējot padomju laikus, bet vienu var teikt droši - literatūras skolotāja no padomju laikiem zina vairāk un ir izglītotāka, kā daļa patreizējo juristu, kas sapirkuši diplomus 1990/2000. un "prokurori" ar savu iegūto grādu, pateicoties vienam vienīgam plaģiātam. Un raksta autora plosīšanās liecina nevis par patiesu vēlmi uzlabot valsti, bet par izteiktu narcisismu un egocentrismu.
nav izglītības un sajēgas nebūs nekā laba
01.12.2022. 11:08»
protams
Piekrītu. Nav ticības-nav nekā laba
Valsts pārvaldes kvalitāte nav ticības jautājums.
protams
01.12.2022. 10:56»
paga
Tam Gobzemim kārtējo reizi derēja atcerēties, ka katram jāveido - jāuzlabo pašam sevi un tukša vervelēšana, cik citi nepareizi, slikti, ir neadekvāta padarīšana, tāpat kā daudz kas cits Alda rīcībā. Jau tas vien, ka Gobzems uzskata, ka valstij galvenais ir bagātība ir liela muļķība. Kā cilvēkam, tā ...
Piekrītu. Nav ticības-nav nekā laba!
bet
01.12.2022. 10:55»
Latvija izdevusies valsts
Rinka, žīdelis Levits - mūsu valsts seja visā krāšņumā
tu-krievelis, LV seja!
Latvija izdevusies valsts
01.12.2022. 09:08Rinka, žīdelis Levits - mūsu valsts seja visā krāšņumā!