Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
kas tev
20.04.2016. 15:24»
Nekas
Tādu indivīdu dēļ, kā raksta autors, mūsu valsts attīstās tieši tik ātri cik attīstās. Autors perfekti nodemonstrēja tipisku latvieša attieksmi, kā redzams šim kungam rūp tikai pašam sava labsajūta. Esu gatavs derēt uz jebkādu naudas summu, šī paša kunga īpašuma tuvumā ir cirsts ne vienu reizi vien. ...
Tieši tādu mantaskāru cilvēku dēļ kā tu (un tu ar mazo, jo cieņu tādiem izrādīt ir pret dabu un intelekta tev arī nav) mūsu valsts attīstās tieši tik ātri cik attīstās. Rakstam nav sakara ar piemājas vai aizupes mežiem, bet ar situāciju kāda tā ir. Ko tev tāda cemme? Pats uzpērc un izcērt mežus un neko citu neproti? Domā ka cilvēks ir radības kronis? mēs tak drīz uz mēness dzīvosim - priekš kam mums tā daba!
22.02.2015. 18:14
»
femdpis
mālos taisni bet turpinam zāģēt ļaujiet dombrovskim tālāk vēlēšanu sauklis darbībā cilvēki piedalījās un ir runājuši vēlas pliku zemi derīgu
dumš kā zābaks.
femdpis
17.02.2015. 16:35mālos taisni bet turpinam zāģēt ļaujiet dombrovskim tālāk vēlēšanu sauklis darbībā cilvēki piedalījās un ir runājuši vēlas pliku zemi derīgu ...
femdpis
17.02.2015. 16:34»
andris
Jāsaprot viena lieta - meži ir Latvijas nacionālā bagātība. Tādas mums ir divas. Otrā ir cilvēks ar savu intelektu. Mežus izcērt, cilvēki aizbrauc.... Pārējie klusē...
mālos taisni bet turpinam zāģēt ļaujiet dombrovskim tālāk vēlēšanu sauklis darbībā cilvēki piedalījās un ir runājuši vēlas pliku zemi derīgu ...
OXO-Andrim
15.02.2015. 14:10Ja meta ekologiskas gudribas tad esi zinoss un godigs lidz galam-skuju koks razo skabekli lidz kadiem 75g.,lidz 100 loti maz un pec tam sak pateret jo sakas atmirsanas periods [ar retiem iznemumiem]tapat LV audzis pec 75g. skujukoks kokmatriala zaude slodzes ipasibas [sertificetas slodzes laboratorijas dati].
Nekas
11.02.2015. 13:36Tādu indivīdu dēļ, kā raksta autors, mūsu valsts attīstās tieši tik ātri cik attīstās. Autors perfekti nodemonstrēja tipisku latvieša attieksmi, kā redzams šim kungam rūp tikai pašam sava labsajūta. Esu gatavs derēt uz jebkādu naudas summu, šī paša kunga īpašuma tuvumā ir cirsts ne vienu reizi vien. Vai tad tas ir svarīgi, ja kaut kas tiek nocirsts attālumā, kuru no manas mājas loga nevar redzēt, protams, ka nē. Bet tagad padomājiet ir nocirsti daži koki tiešā autora mājas tuvumā. Ak tu nabadziņš, tagad sadosimies visi rokās un jutīsim tev līdzi.
Šāds kungs sauli un mēnesi debesīs ieraudzīs arī tikai tad, kad uzgāzīsies viņam uz galvas.
par mežu
08.02.2015. 21:11»
andris
Jāsaprot viena lieta - meži ir Latvijas nacionālā bagātība. Tādas mums ir divas. Otrā ir cilvēks ar savu intelektu. Mežus izcērt, cilvēki aizbrauc.... Pārējie klusē...
saudzē - pastalās
Mežinženieris
07.02.2015. 00:02Var jau visādi pseidospeciālisti te apgalvot, ka mežā viss kārtībā - taču patiesībā tā nav. Mežs nav tikai koki vien, tas ir ūdens noteces regulators, tas ir vēja, gaisa kustības regulators, tā ir meža vide ar savām sēnēm, augiem, ogām, zvēriem, putniem, kaitēkļiem un citām dzīvām radībām. Nocērtot kokus tas viss uz ilgu laiku tiek iznīcināts. Ja izcirtīsim par daudz nenovēršami sāksies augsnes erozija ar visām tai piemītošām sekām.
Un ne par velti jau ir vietas, kur sāk trūkt ūdens akās, kur ir savukārt nemitīgi plūdi.
Tie Latvijā ir pirmie simptomi, ka ar mežiem kaut kas nav kārtībā. Neuztraucieties - ilgi nebūs jāgaida arī nākošie. Un tad šie burkānu ņēmēji, iespējams, gan sāks uztraukties, bet atgriezt visu normālā stāvoklī vairs tik viegli nesanāks. Bet neskumstiet - to visu pieredzēsiet paši, it īpaši tie, kuriem tagad ir ap 30. Tā ka veiksmi mežu nīdēšanā!
furgcis
06.02.2015. 22:06problēma tajos valsts lēti izcērt mežus kurus atdot zviedriem saskaņā ar valūtas fonda aizdevuma slepenajiem protokoliem izpaužu valsts noslēpumu dārgo ...
furgcis
06.02.2015. 22:05»
nor
Burtiski nesen pa TV redzēju kā kāds Kokneses zemnieks tiesājās ar lvm pat aizaugušas pļavas nociršanu ganībām kas jau bij uztaisīta par meža zemi
problēma tajos valsts lēti izcērt mežus kurus atdot zviedriem saskaņā ar valūtas fonda aizdevuma slepenajiem protokoliem izpaužu valsts noslēpumu dārgo ...
Xxxx
06.02.2015. 10:25»
Janka
Kas tEV nepatīk,daunīti
Man nepatīk, ka man skalo smadzenes. Bez faktiem, bez argumentiem, kaili uz emocijām un izdomātiem pasaku tēliem. Protams, ja kāds mežus redzējis tikai lidmašīnas logu, tas var arī nostrādāt. Redzi, Janka, es pat neapsaukājos pretī. :)
Janka
06.02.2015. 09:34»
Xxxx
Autora stils derdzas. Piesedzas ar savu dramatismam izdomāto dēlēnu, lai gan rakstam caur un caur vīd tas pats "nakts piesegā, pa Tēvzemes jau tā piesmietajiem ceļiem, no kailciršu kaunumiem uz ostu aizlīgo kokvedēju ordas, krautas ar tautas sirdsapziņas paliekām...". Jau vemt gribas. Profesionāls gaudu...
Kas tEV nepatīk,daunīti ?
Abc...z
06.02.2015. 09:29Par "labajiem kaiminiem" ir man vasarnīca,kuru vek nesen ieskāva kārtīgi meži no trijām pusēm, kopš pagājušā gada,jau no divām. Kāds jauks cilvēks bija mantojis,vai kā citādi dabūjis mežu un nocirtis līdz nullei. Apkārt palikuši tikai latvijas meži īpašumi, saprotu,ka jebkurā brīdī šie skaistie meži arī var pazust,un prieka no manas vasarnīcas vaira paliks maz ! Mantkārība, "bizness"pāri visam ...
mg-42
05.02.2015. 14:05»
DŽEKS
JA KĀDS MAN PARĀDĪS 100 GADĪGU MEŽU,NU NESKAITOT PARKUS,REZERVĀTUS U.T.,TAM UZLIKŠU KONJAKU.TAGAD CERT PAT TĀDUS MEŽUS,KURUS AGRĀK SAUCA PAR BRIESTAUDZĒM,SPAIŅA RESNUMĀ,INČUKALNA UN LAUCIENES ZĀĢĒTAVĀS KAUDZĒM TĀDU RESNUMA BAĻĶI.KĀ VIŅIEM NAV KAUNA MELOT, TAK VAJAG SKATĪTIES DABĀ,NE PAPĪROS.ESMU LATVIJU...
man ir 5 ha, priede 150 gadi...; brauc skatīties... diametrs tāds... 80 cm 1,3 m agstumā,,,, nevienā zāģētavā neiet cauri resnāki pa 60 cm.... skaists mežš... aug:)
andris
05.02.2015. 13:40Jāsaprot viena lieta - meži ir Latvijas nacionālā bagātība. Tādas mums ir divas. Otrā ir cilvēks ar savu intelektu. Mežus izcērt, cilvēki aizbrauc.... Pārējie klusē.
Meža vērtība izsakās vairākos terminos - ekonomiskā, ekoloģiskā, sociālā.
Ja mēs mežu pārvēršam naudā, tad ekonomiskā, kuru sastāda koksnes vērtība, ir niecīga.
Galvenā ir ekoloģiskā vērtība, kas dod mums dzīvību uz zemes. Parēķiniet, cik izmaksās 1m3 slāpekļa pārveide skābeklī rūpnieciski...
Takā saudzēsim savu nacionālo bagātību, lai nav kā Anglijā bērns jāved pie trīs kokiem un jāsaka, ka tas ir mežs.
janka
05.02.2015. 12:12Pavērojiet ar kāda diametra baļķēniem ir piekrauti baļkvedēji.Tos var saukt arī par žagarvedējiem.Secinājumi jau paši uzprasas par labu autoram.
nor
05.02.2015. 07:46»
bums
1) ar krūmiem aizaugušas lauksaimniecības zemes neviens mežā nav ieskaitījis, ja tev ir zināms kāds konkrēts piemērs, tad lūdzu norādi to (atrašanās veita, kadastra nr...
Burtiski nesen pa TV redzēju kā kāds Kokneses zemnieks tiesājās ar lvm pat aizaugušas pļavas nociršanu ganībām kas jau bij uztaisīta par meža zemi!
Arilds
04.02.2015. 23:41Vārda brīvība, protams, ir laba lieta, bet šoreiz es nobalsotu par cenzora iejaukšanos, tad nebūtu jālasa tik stulbs raksts un 90% vēl stulbāku komentāru. Iesaku visiem gaudotājiem nopirkt kādus džungļus ar pāraugušiem kokiem, dzīvot tajos, skatīties kā tie no vecuma sagāžas, pieres un kukaiņi saēd. Bet kādā brīvākā pleķītī iestādīt kartupeļus, tomātus, burkānus u.c., neko no tā nenovākt(jo tā ir vislielākā cūcība - novākt izaugušo), sprāgt badā un, protams, neaizmirst gaudot par to, cik stulbā un neizdevušās valstī spiests dzīvot. Lai jums labi gaudojas, dāmas un kungi, tālu tiksiet!
OXO-Lilianai
04.02.2015. 22:33Esmu mezinieks otraja paaudze pensijas vecuma kas mezsaimnieciba izgajis visas stadijas jau kops mazotnes,zinu ka padomija nacionalie taksatori [sacakareja] sodienas mezsaimniecibu lai netiktu krieviem uzprisinaja par gadiem 10 jaunaku [kur vareja]-pats nepieteiksos bet ja velies publisko savu IP lai [varbut] varu aizlapit jusu zinasanu caurumu saja nozare kas pagaidam lidzinas autoram.
DŽEKS
04.02.2015. 18:24JA KĀDS MAN PARĀDĪS 100 GADĪGU MEŽU,NU NESKAITOT PARKUS,REZERVĀTUS U.T.,TAM UZLIKŠU KONJAKU.TAGAD CERT PAT TĀDUS MEŽUS,KURUS AGRĀK SAUCA PAR BRIESTAUDZĒM,SPAIŅA RESNUMĀ,INČUKALNA UN LAUCIENES ZĀĢĒTAVĀS KAUDZĒM TĀDU RESNUMA BAĻĶI.KĀ VIŅIEM NAV KAUNA MELOT, TAK VAJAG SKATĪTIES DABĀ,NE PAPĪROS.ESMU LATVIJU IZBRAUKĀJIS KRUSTU ŠĶĒRSAM.
zinu
04.02.2015. 10:36cilveki pat meza dienestaa saka, ka izcert parak daudz, bet viniem bail ko teikt pretii lielajai prieksniecibai. Ta ir.
Ēdelweiss
04.02.2015. 08:13»
Perks
Piekrītu autoram.. Var jau būt ka meži atjaunojas, bet tās kailcirtes plēš sirdi pušu. Kur paliek tāds jēdziens kā ainava???Lidojot pāri Latvija izskatās pēc tāda sūdu "friziera"garadarba. Nevienā valstī tādu postažu neesmu redzējis
Tas ir tāpēc, ka LV ir tikai valstiskā pornogrāfija, nebvvis valsts.......
Ēdelweiss
04.02.2015. 08:11Mežš, tas ir dabas veidojums, kurš palidz nosargāt cilvekus no dabas stihijām.... Bet, nevar prasīt, lai šis dabas veidojums spētu cilvekus nosargāt no makslīgi izveidotās zoo;oģiskās pasugas "latvfiesi", kura izveidota no mūžīgo plebejistisko sarkanbaltsarkano smirdošo vergu varzas un tās noziedzīga sindroma
ērce
03.02.2015. 23:47»
info
Toties to visu uzrauga un atbalsta Vienotības nelietis pēc parliecības un darbībām, kas draugos ar Duklavu un kurš varmācīgi iesēdās Kinnas vietā Krēsliņandis. Kopīgiem spēkiem ar zaļajiem un zemniekiem notiek mūsu valsts apjomīga izzagšana. Ar kūdras purviem notiek gluži tas pats...
... un nogludina taciņu Vienotības PATAs kompanijai
ērce
03.02.2015. 23:44»
Haris.
Vispirms.Ir meli,ir lieli meli un ir statistika.Es neticu tiem,kas mierina sabiedrību ar skaitļiem par Latvijas mežu,it kā,saudzīgu izciršanu!Savulaik,krievu laikā, strādāju kokapstrādes kombinātā,jeb zāģētavā,kurā baļķus zāģēja plankās,dēļos,brusās,t.i.materiālos ar pievienoto vērtību.Drīkstēja cirst...
un kurā kategorijā iekļaujas dūklavs - vai statistiķis? valsts ne tikai izcērt, bet pat pasludina par degradetiem un apbūvē savus mežus http://valmieraszinas.lv/beverinas-novada-iedzivotaji-spriez-par-vidzemes-industriala-parka-ieceri/ Dūklavam vēl ko jautāt? tad jau labāk pajautāt tukšai mucai....
ērce
03.02.2015. 23:36»
bums
Cērtot ar tādu apjomu kā tagad esošos mežus nenokapās nekad. piem. ja 2013.gadā nocirsti apm. 11,3 milj.m3 (VMD dati), bet koksnes pieaugums ir apm. 25 milj.m3 gadā (MZI Silava dati). Latvijā kopš 1991.gada visu laiku ir palielinājušies koksnes resursi, ja 90-gados bija apm. 480 milj.m3 kopējā koksnes...
"silava" jau koksnes pieaugumu skaita krūmos. kas sanāk, ja savstarpējā saiknē paanalizē Latvijas mežainumu 30-tajos gados, pašreizējo mežu vecumu un ciršanas apjomus? Ja tagad nocirtīs visu to, kas ir cērtams, tad kad atkal būs pieejami tādi ciršanas apjomi?
Perks
03.02.2015. 23:33Piekrītu autoram.. Var jau būt ka meži atjaunojas, bet tās kailcirtes plēš sirdi pušu. Kur paliek tāds jēdziens kā ainava???Lidojot pāri Latvija izskatās pēc tāda sūdu "friziera"garadarba. Nevienā valstī tādu postažu neesmu redzējis.
Krēsliņkantorists
03.02.2015. 22:46»
Liliana
TagadLV iet pilniga valsts un zemes izsaimniekoshana- nabaga nakamaa paaudze tai nekas nepaliks un bus slikti,ja cilveks dzivo vienai dievai un ir mantkarigs- to autors gribeja pateikt
Liliāna, paldies par Jūsu viedokli. Varbūt esmu stulbbs Jūsu uzskatos , taču 30 gadus strādājot GNP pierobežā, varu redzēt kā tiek atjaunoti izcirtumi saimnieciskajos mežos un kas notiek pseidozaļo veidotajā "mūžīgajā mežā", jeb izlases cirtēs GNP teritorijā, kur izcērtot priedes vietā nāk krūmi un bērzi, jo netiek stādīta un kopta tā pati priede. Mežs būs abās vietās, tik jautājums, kas vairāk būs izmantojams un patiks Jūsu bērniem.
par mežu
03.02.2015. 22:42»
Liliana
Un Jus esiet profesionalis?nekadu profesionalitati Jusu komentaros neredzu
jā, es esmu profesionālis, un man ir viedoklis, bet cilvēkiem, kas no mežsainmiecības maz ko saprot nav jēga šeit neko rakstīt...tāpat nories par izsaimniekotāju, zalā zelta izlaupītāju un vēl visādiem jaukumiem...
Liliana
03.02.2015. 22:39»
Zelma Z
Pierādījies, ka latvieši, ar savu verga gēnu, nemaz nav spējīgi būt saimnieki savā zemē. Toreiz Kārlis Ulmanis Latvijai gadījās kā saimniekošanas brīnumbērns,bet tādi brīnumbērni dzimst pa reizei, ar daudzu gadu simtu atstarpi un tikai tad, ja šai dzimšanai ir labvēlīga vide...
Izskatas,ka ta ari ir...bet tie normalie latvieshi nemaz netiek pie teikshanas...mafija pie varas un pienem darba tadus pashus ravejus un korumpantus,kas visu izsaimnieko un berniem neka neatstaj
par mežu
03.02.2015. 22:39»
Liliana
OXO visi Latvijas mezu iznicinataji savakushies un neviens nevar savu isto vardu uzrakstit un neviens neko nezin un nesaproot skolas divnieku karali un ko tagad skolas gatavo,ja tadi stulbi komentari par labu rakstu
nav stāsts par literāro saturu... tas ir izdevies, tikai fakti gan ir no sērijas - mežu redzu pa logu, mežā sēņoju... man no valsts neko nevajag! Gan jau ka par rakstu ar saņem autoratlīdzību nevis skaitās darbā un samaksā visus nodokļus...
Liliana
03.02.2015. 22:37»
par mežu
kopš pagājušā gada pavasara tvneta akcijas bija tāds šķietams miers. Atkal uzradies spriedējs - diletants kurš ne no meža saprot, ne no meža terminoloģijas, kura raksta pamatā ir personisks aizvainojums par pie mājas nocirsto sev nepiederošo mežu, un aizvainojums par to, ka nav tik izglītots, ka bērnam...
Un Jus esiet profesionalis?nekadu profesionalitati Jusu komentaros neredzu.
Liliana
03.02.2015. 22:36»
Uldis Sēne
Pats esmu liecinieks tam, ka meži tiek izcirsti uz pilnu klapi, jo mēdzu braukt sēņot. Bez tam, Padomju laikos netiku redzējis, ka pēc izciršanas tiktu atstāts zemē pūstam tādu kvantumu koksnes, kuru var izmantot lietderīgi - kaut vai šķeldas ražošanai, ar kuru kurina Liepājas TEC pilsētas apkurei. ...
TagadLV iet pilniga valsts un zemes izsaimniekoshana- nabaga nakamaa paaudze tai nekas nepaliks un bus slikti,ja cilveks dzivo vienai dievai un ir mantkarigs- to autors gribeja pateikt
Liliana
03.02.2015. 22:34»
OXO
Sis raksts nebutu tapis ja autoram butu kaut mazakas zinasanas par mezsaimniecibu
OXO visi Latvijas mezu iznicinataji savakushies un neviens nevar savu isto vardu uzrakstit un neviens neko nezin un nesaproot skolas divnieku karali un ko tagad skolas gatavo,ja tadi stulbi komentari par labu rakstu
Liliana
03.02.2015. 22:31»
Krēsliņkantorists
Ainār Kadiš, nu Tu esi sarakstījis muļķības.Meži ir bijuši, ir un būs! Ja netici, izdari pavisam vienkāršu lietu. Novelc bikses, paņem skuvekli un nodzen kājstarpī kūsu. Pēc pāris dienām uz gludā skuvuma parādīsies melni sariņi, pēc tam īsa spalva un pēc pāris nedēļām kūsis būs atkal izaudzis. Tāpat...
Kreslinkantorists- !!!
Ak,Dievs cik drausmigi stulbi neizgllitoti cilveki dzivo LV,kuri raksta tadus idiotiskus komentarus....nu,ko no tadiem slimajiem sagaidit?Esmu vienkarshi shokaa,ka tik loti debili cilveki pastav un var par normalu rakstu uzrakstit tadas mulkibas...nirgashanas,ne komentars.
par mežu
03.02.2015. 22:25»
....
? kādu vēl sociālo programmu? Latvijas Valsts Meži ziedo pamatā basketbolam, utml
viss ir slikti, viss ir slikti... Tu tak neziedo basketbolam, tad kādam arī tam ir jāziedo... bet pirms rakstīt dumības, būt ļoti jauki pārliecināties par ziedojumu un budžetā iemaksātās naudas procentuālo attiecību
Stroncijs
03.02.2015. 22:21Uzkrātjiem mežu labumiem padomju laikos, kad izveda Krievijas mežus, būtu jākalpo latviešu interesēm..bet tā nav..nqv arī mežu..nekā nav ..nabadzība, genocīds..Bet koks jācērt, kad tas gatavs..
Krēsliņkantorists
03.02.2015. 22:09Ainār Kadiš, nu Tu esi sarakstījis muļķības.Meži ir bijuši, ir un būs! Ja netici, izdari pavisam vienkāršu lietu. Novelc bikses, paņem skuvekli un nodzen kājstarpī kūsu. Pēc pāris dienām uz gludā skuvuma parādīsies melni sariņi, pēc tam īsa spalva un pēc pāris nedēļām kūsis būs atkal izaudzis. Tāpat ir ar mežu gan ataug pats, gan mēs palīdzam izaugt stādot un kopjot. Vari pamēģināt skūt kūsi vairākas reizes , augs vēl biezāks, vari so procesu parādīt dēlēnam, lai puika no mazotnes saprot, kā daba atjaunojas. Un neraksti , lūdzu, vairs par lietām, ko nesaproti. Lai Tev labs vakars.
P/S Atvainojos, ja Tev neaug apmatojums. Tad izmēģini to uz kādu no pseidozaļās varzas aktīvistiem varbūt būs vēl uzskatāmāk.
Xxxx
03.02.2015. 21:01Autora stils derdzas. Piesedzas ar savu dramatismam izdomāto dēlēnu, lai gan rakstam caur un caur vīd tas pats "nakts piesegā, pa Tēvzemes jau tā piesmietajiem ceļiem, no kailciršu kaunumiem uz ostu aizlīgo kokvedēju ordas, krautas ar tautas sirdsapziņas paliekām...". Jau vemt gribas. Profesionāls gaudu gabals, kuram nav nekāda sakara ne ar dabu, ne labklājību, ne ar tautisko dzīvesziņu. Mērķtiecīga propaganda, ka dzīvojam neizdevušā valstī, kuru pazaudēt nebūs žēl.
to 50s
03.02.2015. 20:30»
50s
Ainaram pilnniga taisniba! Viss ir izlaupits.Nesen vel atstaja stripu gar celiem. Tagad cert visu. Cert pat visadu siceni. Vienigais labums,ka tiek buveti celi mezos. Bet tas laikam prieks NATO
Kurā vietā būvē ceļus?
....
03.02.2015. 20:26»
par mežu
kopš pagājušā gada pavasara tvneta akcijas bija tāds šķietams miers. Atkal uzradies spriedējs - diletants kurš ne no meža saprot, ne no meža terminoloģijas, kura raksta pamatā ir personisks aizvainojums par pie mājas nocirsto sev nepiederošo mežu, un aizvainojums par to, ka nav tik izglītots, ka bērnam...
? kādu vēl sociālo programmu? Latvijas Valsts Meži ziedo pamatā basketbolam, utml. :)
OXO
03.02.2015. 19:07Sis raksts nebutu tapis ja autoram butu kaut mazakas zinasanas par mezsaimniecibu.
RO
03.02.2015. 16:28Interesants ir autors kā cilvēks. Īsti nav konsekvence publikācijās. Vienā, piemēram, viņš zināmā mērā aģitē par nodokļu nemaksāšanu.
ūdens
03.02.2015. 16:15»
Ledus
Labs, patiess un emocionāls stāsts. Autoram ir talants uz rakstīšanu, vajadzētu turpināt
tiešām talants...
Jānis
03.02.2015. 15:28»
zini
tu esi apals mulkis! Izcirsta meza vietaa saaug krumi. Alksni, piemeram. Un tiem nav nekadas vertibas.Lai izaugtu mezs, tas ir jastada
Pats tu muļķis. Pa tavam visi Latvijā sastopamie egļu, priežu meži ir stādīti.
Arturs
03.02.2015. 14:45Ne labi, ne slikti. Bieži par šo tēmu spriežam emocionāli. Vienkārš piemērs. Iedomājieties mums ir 100h mežš. Koks (neprecizējot sugu) ir nocērtams 100gados. Katru gadu nocērtam 1h. Varam sarēķināt, ka šādā veidā mūsu mežš nepārtraukti aug un atjaunojas. Tas emocionālais ir tas, ka pirmajos ~20 gados jaunie koki ir kā stādi, kas pamazām pāriet jaunaudzē, tad jauns mežš, tad jau pieaudzis mežš. Šādi varam saprast, ka izcērtot tikai 1h, mūsu mežā nepārtraukti ir vairāk nekā 1h, kas emocionāli/ vizuāli nav pieaudzis mežš (izkliedēti vai vienkopus).
par mežu
03.02.2015. 14:30»
Zelma Z
Pierādījies, ka latvieši, ar savu verga gēnu, nemaz nav spējīgi būt saimnieki savā zemē. Toreiz Kārlis Ulmanis Latvijai gadījās kā saimniekošanas brīnumbērns,bet tādi brīnumbērni dzimst pa reizei, ar daudzu gadu simtu atstarpi un tikai tad, ja šai dzimšanai ir labvēlīga vide...
zelma, Tev laikam ir skaudība ir par to, ka esi cēlusies no proletariāta, un nav mantoto meža īpašumu, kuri būtu jāapsaimnieko... būtu ļoti interesanti pavērot viedokļu maiņu