
Prokremliskā pagale. Levits bija tieši tāds savā vietā, kāds bija nepieciešams prokremliskajiem spēkiem
Armands Puče · 23.05.2023. · Komentāri (61)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
kā nu ne
27.05.2023. 13:12»
wow
Pārcentīgi Levita kritiķi bija kremlinu medusmaize. Man arī ir ļoti kritisks viedoklis par Levitu, bet tāpēc jau nav jālej ūdens uz ienaidnieka dzirnavām
Ja labi maksā,tad jālej vien ir.
Maskas krīt arī
26.05.2023. 23:07Nebrīnieties, ne jau velti levitiņš sasmērējās ar vārdu "prokremliskie" spēki vai tml., tā ir MASKA, slēpšanās aiz tāsparādīt, ka es, prezidents, neesmu kolaboracionists, ka neesmu bijušais vai esošais stukačs, ka es nekalpoju Kremlim, bet kā ir īstenībā, atliek brīnīties un nodarboties ar atšifrēšanau, kas ir kas, jo ... Levits nav tik dumjš, lai gāztu tādu nekonsekvenci ar vārda "prokremliskie"izmantošanau, zinot, ka visi deputāti ir vienādi pilsoņi, ka nevienā likumā un nevien';a spriedumā nav noteikts tāds apzīmējums, kas ir "prkremliskie". Tātad izteikums n o augstākās valst amatpersonas izskatās kā paša pazwemojums, ka viņš ir zemeas juridiskas kultūras un izpratnes, p;ie tam to teikt publiski, kas ir vai robežojas ar "naida runu". Ar to levits ir pārkāpis ne tikai likumu, bet arī jebkuras ētikas normas. Tā tas nav, tā ir maska, lai parādītu - es esmu "tīrs", ka, re, runāju pretī "Kremļa faniem" Saeimā utt. Atkārtoju, tas ir piesegs, maska, sauc kā gribi vēl citādāk. Laikam pareizi saka Armands, ka "Prokremliskā pagale. Levits bija tieši tāds savā vietā, kāds bija nepieciešams prokremliskajiem spēkiem". Un domājiet ka šoreiz iev';elēs labāku - būs Rinkevičš vai NA ivilks no skapja vēl labāku un bīdīs par prezidentu.
Paskatieties, kā NA ārdās un auklējas Ogrē ar Helnmani, kas izskatās kā "PROKREMLISKĀ PAGALE" - ir pamats domāt - cīnās par Kremļa interesēm, lai parādītu, cik smagi ir sabradāta Latvija ar NA un citiem "prokremliskiem" spēkiem. Ogres sabiedrība un amatpersonas neiemīlēja Kremļa miljonāru, Helmaņa draugu - sāka tīrīt kadrus un NA vadība atbalsta. MASKAS KRĪT arī NA?!
Zee
26.05.2023. 20:24Nekādā gadījumā neesmu Levita fane. Bet, ko tad viņam vajadzēja darīt, un ko viņš varēja izdarīt?Latvija nav prezidentāla valsts. Levits centās būt latvisks un izpatikt valdībai, mēģināja sēdēt uz vaitākiem krēsliem vienlaikus. Levitam vairāk vajadzēja līdzināties pašam sev un nebaidīties. Ar to viņš neko nezaudētu, bet perspektīvā tikai iegūtu.
bet
26.05.2023. 13:06»
Vai tiešām tas noslēpums?
Mūsu laikos politika ir tā saplūdusi ar organizēto noziedzību, ka pat "svētie" sabiedriskie mēdiji strādā viņu pavadā, un par to ordeņus saņem. Šie ne tik daudz ir prokremlisti, cik gan vienkāršas blēžu bandas. Atcerieties : nav tāda zirga, kuru nevar par zeltu nopirkt, kur nu vel pie siles tikt gribošu...
cik man zināms-tā tas bijis visos laikos....
manas domas
26.05.2023. 13:05»
Visi prezidenti tādi
Vai tad Latvijā bijā kāds no prezidentyiem savādāks...
viņi visi pildīs to ko viņiem mīļī ieteiks ''gudrie'' no ārvalstīm..jo tikai tā var nodrošināt sev amatu, atpazīstamību un naudu....
Visi prezidenti tādi
25.05.2023. 23:08»
Vai tiešām tas noslēpums?
Mūsu laikos politika ir tā saplūdusi ar organizēto noziedzību, ka pat "svētie" sabiedriskie mēdiji strādā viņu pavadā, un par to ordeņus saņem. Šie ne tik daudz ir prokremlisti, cik gan vienkāršas blēžu bandas. Atcerieties : nav tāda zirga, kuru nevar par zeltu nopirkt, kur nu vel pie siles tikt gribošu...
Vai tad Latvijā bijā kāds no prezidentyiem savādāks?
Arī tagad, tie divi vīri būs kā likts, viņi būs tādi paši, no tās pašas šlakas, jo saprotams, godīgu personu deputātierm nebūs noteikts ievēlēt. Ja ievēlēs Uldi Pīlēnu vai, jo sevišķi, Rinkeviču - skaidrs, ka viņi būs Kremļa ietekmetas personas, Putins priecāsies.
Vai tiešām tas noslēpums?
25.05.2023. 19:56»
Žulis
Visas mūsu "valdības" šajos formālās neatkarības gados ir "tieši tādas savā vietā, kādas ir nepieciešamas prokremliskajiem spēkiem". Tikai neviens to neuzdrošinās atzīt. Ērtāk lamāt levitus, kariņus, pavļutus,ušakovus... un izlikties neredzam tos, kas viņus šajos amatos ielikuši...
Mūsu laikos politika ir tā saplūdusi ar organizēto noziedzību, ka pat "svētie" sabiedriskie mēdiji strādā viņu pavadā, un par to ordeņus saņem. Šie ne tik daudz ir prokremlisti, cik gan vienkāršas blēžu bandas. Atcerieties : nav tāda zirga, kuru nevar par zeltu nopirkt, kur nu vel pie siles tikt gribošu politiķi!
Хм
25.05.2023. 08:52»
Nu
Skatamies no pēdējiem okupantiem. (Pēc jūsu metodes varam aiziet līdz vispasaules okeānam
так себе метод. Но понимаю, так просто и удобно. Зачем избирателю забивать голову... 2026 не так уж и далеко, быстро придет. Поэтому..оккупанты во всем виноваты.. Вот уже как 30 лет..
Хм
25.05.2023. 08:50»
Jēkabs
Tieši tādus kā Tu -integrēties nespējīgus-vajag sūtīt mājās-deportēt, ne tapēc ka nepatīk kādas domas, bet tapēc, ka pēc savas būtības ir pret latviešu tautu un LV
bet tapēc, ka pēc savas būtības ir pret latviešu tautu un LV.
А это, я так понимаю, у правильного латыша не требует доказательств, будете судить, так сказать, исходя из "революционной необходимости" или как там красные в свое время решали, кто прав а кто нет.
В чем выражается это "pret latviešu tautu un LV." Что пишу на русском? Так я повторю: раньше писал на латышском, да вот правильные латыши убедили, что все равно оккупант, все равно чужой, так зачем тогда стараться?
Или в вашем понимании интеграция - это момент из оккупантского фильма "Киндзадза", где одни должны всегда другим кланяться, потому что у них штаны неправильного цвета?
wow
24.05.2023. 20:04Pārcentīgi Levita kritiķi bija kremlinu medusmaize. Man arī ir ļoti kritisks viedoklis par Levitu, bet tāpēc jau nav jālej ūdens uz ienaidnieka dzirnavām!
tas ir labi, ka
24.05.2023. 20:02»
Jēkabs
Es teiktu tā:Es pats esmu vairāk par osvoboditeli repatriāciju kā par deportācijām, bet tādi Xm patiess jādeportē atpakaļ uz viņu dzimto rodinu
tu mācies valodu, kas tev drīz var ļoti noderēt.
20:54
24.05.2023. 19:55»
Tālavas taurētājs
Piešķirt krievu okupantiem Latvijas pilsonību un cerēt uz saliedētu sabiedrību, var tikai ar ļauniem nolūkiem bruņojusies komunistu banda. Apmācot ienaidniekus latviešu valodā, ienaidnieki kļūst jau dubultbīstami, informatīvā hibrīdkara apstākļos. Izveidot korumpētas, oligarhu pārvaldītas valstis bija...
Tālavas taurētājs ir pilnīgs kukū, vai pieturoties pie pie raksturojošiem parametriem: Tālavas pļūtītājs.
JL6265
24.05.2023. 18:37»
Jēkabs
Tieši tādus kā Tu -integrēties nespējīgus-vajag sūtīt mājās-deportēt, ne tapēc ka nepatīk kādas domas, bet tapēc, ka pēc savas būtības ir pret latviešu tautu un LV
VDD viņiem labi maksā, viņš šeit nav vienīgais no Marsa parka 6.palātas.
Nu
24.05.2023. 17:43»
Хм
Ну так почему не копать тогда еще раньше? Может, это Великобритания и другие виноваты, когда начали передел Европы через Мюнхеские соглашения? Или когда Петр 1 толи выкупил, толи отобрал толи еще как-то эти земли от шведов отнял...
Skatamies no pēdējiem okupantiem. (Pēc jūsu metodes varam aiziet līdz vispasaules okeānam...)
lapsām šodien svētki
24.05.2023. 17:09uz to ir atkal jāiedzer.Un jādzied-šie zelta rubuļi,tie valda pasauli.
muļķības
24.05.2023. 16:52»
prokremliskie spēki
ziņo,ka Levits ir ķīmiķis ar nepilsoņa pasi,nacists un rusofobs.laikam studējuši Lapsas grāmatas latviešu valodā.Tas bija sagaidāms.Krievija to dara aiz gara laika tāpēc,ka citu problēmu nav.Valstī ir miers,kolosāla ekonomikas attīstība un vispārēja attīstība.Par to visu gādā gaismas enģelis Putins....
LV jau 30 gadus pie varas ir internacionalisti-rusofili!
prokremliskie spēki
24.05.2023. 13:49ziņo,ka Levits ir ķīmiķis ar nepilsoņa pasi,nacists un rusofobs.laikam studējuši Lapsas grāmatas latviešu valodā.Tas bija sagaidāms.Krievija to dara aiz gara laika tāpēc,ka citu problēmu nav.Valstī ir miers,kolosāla ekonomikas attīstība un vispārēja attīstība.Par to visu gādā gaismas enģelis Putins.Tāpēc var izklaidēties,lasot Lapsas grāmatas un smieties par Latvijas prezidenta un premjera fašistisko režīmu,kuru izveidojis fašists no Hamburgas ar ķīmiķa izglītību.
ŠO TO JAU DZIRDĒJĀM
24.05.2023. 12:46par bedri tupo antivakseriju šamaniju čangaliju rūpe bija, bet Levitam mazāk naudas kā puķinavenam, pabiras helmaņi no juristu baložu partijas par naudu māti pārdos...tad par saskaņu vispār nav vairs runa...kristalizēti sadisti puķini
nav skolotāju, juristu...
24.05.2023. 12:41kaut kādi helmaņi baloži brokas tur LU saņem algas...grūti noticēt, ka vairs ir izeja...būs vēl viena gruzija ungārija ar rozām alārām krupskām vovām plintēm tintēm...psrs komunisti NESPĒJ IZAUDZINĀT KVALITATĪVUS BĒRNUS...par naudu/KARJERU māti tēvu pārdos pasaules komunistiem. Jūs kā gribat, es pie musulmaņiem vai budistiem...ar sadistiem kristiešiem zilajiem puķinoidiem nespēju...
Nu
24.05.2023. 11:12»
Žulis
Visas mūsu "valdības" šajos formālās neatkarības gados ir "tieši tādas savā vietā, kādas ir nepieciešamas prokremliskajiem spēkiem". Tikai neviens to neuzdrošinās atzīt. Ērtāk lamāt levitus, kariņus, pavļutus,ušakovus... un izlikties neredzam tos, kas viņus šajos amatos ielikuši...
labi:Tu tak to redzi! Tātad nevar teikt ka neviens. Vismaz viens to redz. Un tālāk: Te jau simtiem reižu rakstīts ka kādi ir vēlētāji-tāda ir viņu valdība..Vai paties te gadus 10 jāturpina uzbrukt valdībām,klusējot par LV vēlētāju atbildību valsts un tautas priekšā?
Jēkabs
24.05.2023. 11:08»
Хм
А причина - потому что не нравится мое мнение? А вы уверены, что потом и вы будете в списке? ну когда выселяющие в раж войдут и поймут, как удобно выселять тех, чье мнение не нравится...
Tieši tādus kā Tu -integrēties nespējīgus-vajag sūtīt mājās-deportēt, ne tapēc ka nepatīk kādas domas, bet tapēc, ka pēc savas būtības ir pret latviešu tautu un LV.
Хм
24.05.2023. 10:18»
Jēkabs
Es teiktu tā:Es pats esmu vairāk par osvoboditeli repatriāciju kā par deportācijām, bet tādi Xm patiess jādeportē atpakaļ uz viņu dzimto rodinu
А причина - потому что не нравится мое мнение? А вы уверены, что потом и вы будете в списке? ну когда выселяющие в раж войдут и поймут, как удобно выселять тех, чье мнение не нравится
Žulis
24.05.2023. 10:11Visas mūsu "valdības" šajos formālās neatkarības gados ir "tieši tādas savā vietā, kādas ir nepieciešamas prokremliskajiem spēkiem". Tikai neviens to neuzdrošinās atzīt. Ērtāk lamāt levitus, kariņus, pavļutus,ušakovus... un izlikties neredzam tos, kas viņus šajos amatos ielikuši.
Jēkabs
24.05.2023. 09:08Es teiktu tā:Es pats esmu vairāk par osvoboditeli repatriāciju kā par deportācijām, bet tādi Xm patiess jādeportē atpakaļ uz viņu dzimto rodinu.
Хм
24.05.2023. 09:03»
Tālavas taurētājs
Piekrītu, bardaks ir milzīgs. Pazīstu cilvēkus ar ierakstu pasē - latvietis, latvisku vārdu un uzvārdu, bet realitātē totāla vate. Tādiem pārsvarā tuva ir orku mentalitāte un kremļa melīgā vēsture tiem sagādā patiesu baudu. Ir arī pretēji gadījumi, kad krievs (nejaukt ar krievu okupantiem) ar īstu krievu...
вопрос был задан весьма конкретный: что вы будете делать с латышом или латышкой гражданином Латвии, у которого брак с оккупантом (пусть он будет литовским оккупантом, раз не делим по национальностям).
Неужели опять будет как с проверкой латышского у граждан России-вначале принимается закон, а только потом начинают думать, что делать с последствиями?
Ir arī pretēji gadījumi, kad krievs (nejaukt ar krievu okupantiem) ar īstu krievu vārdu un uzvārdu ir kārtīgi Latvijas patrioti.
А что будете делать, если этот русский все-таки оккупант или их потомок? Но зато "ужасная вата" тот русский, чьи родители тут жили до 1940?
Nu
24.05.2023. 08:58»
vice
Prokremliskā pagale...
bet vairums tak te paši rakstīja, ka LV vajag visu kā Eiropā! Nu-tagad algas dažiem kā Eiropā-izrādās-atkal slikti!
Jēkabs
24.05.2023. 08:56»
Tālavas taurētājs
Piekrītu, bardaks ir milzīgs. Pazīstu cilvēkus ar ierakstu pasē - latvietis, latvisku vārdu un uzvārdu, bet realitātē totāla vate. Tādiem pārsvarā tuva ir orku mentalitāte un kremļa melīgā vēsture tiem sagādā patiesu baudu. Ir arī pretēji gadījumi, kad krievs (nejaukt ar krievu okupantiem) ar īstu krievu...
Tas ir no stāsta, kā rakstīja bolseviku vadonis Uljanovs: Pārkrievojies cittautietis-vislielākais savas tautas ienaidnieks!
Nesaprotu
24.05.2023. 08:54»
nu nu
Aizver muti to19:53
Tu un daži citi te ienākuši lamāties un agresīvi uzvesties vai ko pareizu uzrakstīt? Ja jums gribās lamāties-ejiet pie pašu savēlētiem deputātiem un tos lamājiet..Kapēc te uzbrūkat cilvēkiem? Jums ar galvu viss labi?
vice
24.05.2023. 08:47Prokremliskā pagale?
Nenoliedzami. Personāži ar "piesietām astēm", tādēļ jau arī ir viegli manipulējami!!!
Kā jau ārzemnieki, gatavi Latvijā pārdot VISU!!!
Ekonomiskais biznessprojekts beidzās pieticīgi: aptuveni pusmiljons kontā + nesamērīga stipendija (pensija/pabalsts) komplektā ar visa veida izgāšanos!!
Salīdzinājumam Eiropas klerki izpļekarē aptuveni 25 000 mēnesī, uz kā rēķina Latvijas pūpēža 6000 - 8000 ir TIKAI stipendija!!!
Matemātika apgalvo, ka klerks ar šādu atalgojumu (arī LB bijušā prezidenta Rimšēvica "nenoformētā" pieredze apstiprina) NEVAR atļauties nekustamo īpašumu Jūrmalā!!! NEVAR!!!
Bet gribās, lai viss ir "civilizēti"!!!
ķiniešu valodā
23.05.2023. 22:15»
benderovcu osvoboditelam
Tas labi, brūnais fašistu cērmeni, ka mācies valodu, kas tev drīz var ļoti noderēt
Ko, atkal baiģens piečurājis podjezdus un NATO salauzis vienīgo asfaltēto ielu.
Kauns
23.05.2023. 21:58»
Anatolij
Manuprat tuks raksts...Tā var visu ko izdomat par jeb kutu..Pučem redzams dziva fantazija
Iemācies rakstīt,mērgli!
jautājums
23.05.2023. 20:19»
Хм
Можно списать на весеннее обострение, но весна уже заканчивается...
atkal, krievs, aptaisījies krieviski?
Tālavas taurētājs
23.05.2023. 20:05»
Хм
Можно списать на весеннее обострение, но весна уже заканчивается...
Piekrītu, bardaks ir milzīgs. Pazīstu cilvēkus ar ierakstu pasē - latvietis, latvisku vārdu un uzvārdu, bet realitātē totāla vate. Tādiem pārsvarā tuva ir orku mentalitāte un kremļa melīgā vēsture tiem sagādā patiesu baudu. Ir arī pretēji gadījumi, kad krievs (nejaukt ar krievu okupantiem) ar īstu krievu vārdu un uzvārdu ir kārtīgi Latvijas patrioti. Cilvēkiem protams ir tiesības izvēties, kur un ar ko dzīvot, izņemot okupētājvalsts pilsoņu pēcnācējus, kuriem vienīgās tiesības ir atgriezties roģinā (tēvu zemē). Un vispār, stāsts nav par tautībām, bet par okupācijas režīmu, kolonistiem un kolaborantiem.
pu če kur
23.05.2023. 19:53»
autoram
...Kam tad partiju finansēšanas likums deva vislielāko labumu, zem kura ir Levita autogrāfs? Ja pirms tam vēl Maskavas emisāriem bija jāizdomā kaut kādi rafinēti paņēmieni ar visādiem Maskavas namiem un Rīgas hokejiem – kā šeit iepludināt naudu, kas nonāca Kremlim simpatizējošo vai nosacīti pasīvo poilitisko...
Biji agrāk.....
..
izcilības pārskats
23.05.2023. 18:47Vidējais latvietis, rēķinot pēc iedzīvotāju skaita un ekonomikas lieluma, eksprezidentu uzturēšanai tērē (valsts maksāti dzīvokļi, aprūpētāji, automobiļi un citas naudas) daudzreiz vairāk nekā vidējais amerikānietis vai vidējais vācijietis.
lembits
23.05.2023. 18:40Tik un ta sorosa naudu jaatstrada, bibeles projektu jaisteno. vislabak to padodas NA. Baltkrievs dombrava, ebrejs emeljanovs, ebrejs ljevits, tadziks paradnieks..musdienu vislabakie strelnieki un izpilditaji..isak sakot internacionals cccp stila ar bibeles tautu augsa.
benderovcu osvoboditelam
23.05.2023. 18:34»
Anatolij
Nu-bet ko lai dara, kad vairumam osvoboditelu visi visapkart ir nacisti, fašisti, gansi, benderovci? Tikai tad paliek neskaidrs: Ko jus osvoboditeli paši pec savais gribas aizbegat no Krievijas un atbraucat pie fašistiem
Tas labi, brūnais fašistu cērmeni, ka mācies valodu, kas tev drīz var ļoti noderēt.
Pitālovas aptaurētajam
23.05.2023. 18:32»
Tālavas taurētājs
Kāpēc esam tik nervozi, viss taču iet pēc plāna, vai tad ne, sarkanais cērmeni
kāpēc esam tik depresīvi, viss taču iet pēc deŗmoliberastu skapja saimnieku plāna, vai tad ne, aptaurētā cērme pasīvā pedersata beksaidā.
Anatolij
23.05.2023. 17:38»
Pitālovas aptaurētajam
atkal histēriskā nacisma lēkme. ārstēties vajag, neonaciķu samazga
Nu-bet ko lai dara, kad vairumam osvoboditelu visi visapkart ir nacisti, fašisti, gansi, benderovci? Tikai tad paliek neskaidrs: Ko jus osvoboditeli paši pec savais gribas aizbegat no Krievijas un atbraucat pie fašistiem?
Anatolij
23.05.2023. 17:16Manuprat tuks raksts...Tā var visu ko izdomat par jeb kutu..Pučem redzams dziva fantazija.
Tālavas taurētājs
23.05.2023. 16:21»
Pitālovas aptaurētajam
atkal histēriskā nacisma lēkme. ārstēties vajag, neonaciķu samazga
Kāpēc esam tik nervozi, viss taču iet pēc plāna, vai tad ne, sarkanais cērmeni.
Tava nākotne - bezierunu paklausība.
23.05.2023. 16:15»
Pitālovas aptaurētajam
atkal histēriskā nacisma lēkme. ārstēties vajag, neonaciķu samazga
Kad divkājainie radījumi, kuri sevi lepni dēvē par cilvēkiem, ir jau pieradināti, ka atalgojumā var saņemt bezvērtīgus, bez zelta seguma papīrīšus un bleķa monētas, caur virtuālu pārskaitījumu, tad laiks spert nākamo soli. Pilnīgi virtuāla nauda un absalūta kontrole, kur atalgojumam vairs nebūs pat papīra vērtības un nekādu iespēju to noprotestēt. Mākslīgā intelekta autoatbildētājs liks jums nomierināties, pretējā gadījumā tiksiet arestēts par sabiedriskā miera traucēšanu.
https://youtu.be/izZgZwXeRXU
Pitālovas aptaurētajam
23.05.2023. 15:25»
Tālavas taurētājs
Piešķirt krievu okupantiem Latvijas pilsonību un cerēt uz saliedētu sabiedrību, var tikai ar ļauniem nolūkiem bruņojusies komunistu banda. Apmācot ienaidniekus latviešu valodā, ienaidnieki kļūst jau dubultbīstami, informatīvā hibrīdkara apstākļos. Izveidot korumpētas, oligarhu pārvaldītas valstis bija...
atkal histēriskā nacisma lēkme. ārstēties vajag, neonaciķu samazga.
Хм
23.05.2023. 15:21»
Tālavas taurētājs
Piešķirt krievu okupantiem Latvijas pilsonību un cerēt uz saliedētu sabiedrību, var tikai ar ļauniem nolūkiem bruņojusies komunistu banda. Apmācot ienaidniekus latviešu valodā, ienaidnieki kļūst jau dubultbīstami, informatīvā hibrīdkara apstākļos. Izveidot korumpētas, oligarhu pārvaldītas valstis bija...
Можно списать на весеннее обострение, но весна уже заканчивается.
А вот если латышка или латыш в браке с оккупантом, их как, тоже вывозить будете как предателей, допустивших засорение чистой ДНК правильных латышей?
Kas nebūs strādāt, tam nebūs ēst.
23.05.2023. 15:21»
Tālavas taurētājam
Latvija pati atbalsta , lai cilvēki būtu viegli vadami un kontrolējami ar viedtālruņa palīdzību. Jaunatne sajūsmā, senioriem atliks samierināties
Pie pašreizējā Latvijas ekonomiskā modeļa, kad valsti vada naturalizējušies ienaidnieki, notiek pilnīgi pretējais, pārtikuši ir tie, kas nodara vislielāko postu Latvijai. Latvija kā tiesisks subjekts faktiski neeksistē, pareizāk sakot ir neleģitīms. Daļēja taisnība bija ķīnas vēstniekam Francijā, kurš neapdomīgi par to izmāva visai pasaulei. Bet attiecībā uz tiem, kas ir apdulluši no propogandas un paši bāž galvu cilpā, tādi būtu jāved pie prāta, ka bez darba un tikai aizņemoties, labklājība un ēdiens nerodas. Citiem vārdiem, tas ir kā siers peļu slazdā, lai pievilinātu lētticīgos muļķus ar "divām augstākajām izglītībām".
Tālavas taurētājam
23.05.2023. 13:47Latvija pati atbalsta , lai cilvēki būtu viegli vadami un kontrolējami ar viedtālruņa palīdzību. Jaunatne sajūsmā, senioriem atliks samierināties.
Kritizētājiem
23.05.2023. 13:45Levita kungs ļoti cīnījās par savu posteni, bieži braukāja uz Latviju tikties ar ierēdņiem un citām viņam nozīmīgām personām, neatlaidīgs un savu panāca - uz 4 gadiem LV prezidents.