Menu
Pilnā versija
Foto

Reputācijas šķidrā reputācija

Arturs Priedītis · 04.01.2019. · Komentāri (26)

Pievienot komentāru

Lapas:    1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Zīmīgi

08.01.2019. 23:53

»

U.U.

Neizglītota latviešu jaunvēmēja murgi - izgudrojumu autori bija vācieši, ebreji, krievi. Valters Caps (fotoaparāts) bija vācietes dēls. Vajag, muļķi, lasīt, bet nevis tikai lamātais rusofobiskā veidā, ja negribi visu mūžu palikt cilvēces atkrituma statusā


Nekropole kā V.Capa tautību uzrāda: latvietis, anglis, vācietis - respektēsim to. V.Caps tiek uzskatīts un dēvēts par latviešu izgudrotāju. Ne jau viens un tukšā vietā V.C. radīja savu "Minox" fotoaparātu. Diez vai tas būtu iespējams bez domubiedru un līdzdalībnieku atbalsta, bez iespējas izstrādāt un ieviest tehnoloģiju VEF ražošanā.

Atbildēt

U.U.

07.01.2019. 12:49

»

Kremļa taurētājam A.P.

Tā mazā arhaiskā zemnieku tauta kā tu saki, radīja pasaules līmeņa lidaparātus, foto aparātus Minolta, velosipēdus Ērenpreiss, Rīgas ģipsis izgudroja un sāka ražot rīgipsa plāksnes, par sviestu un lauksaimniecības produkciju šķiet zina katrs un vēl daudz citu tā laika pasaules līmeņa inovāciju...


Neizglītota latviešu jaunvēmēja murgi - izgudrojumu autori bija vācieši, ebreji, krievi. Valters Caps (fotoaparāts) bija vācietes dēls. Vajag, muļķi, lasīt, bet nevis tikai lamātais rusofobiskā veidā, ja negribi visu mūžu palikt cilvēces atkrituma statusā.

Atbildēt

Kremļa taurētājam A.P.

07.01.2019. 12:36

»

A.P.

2018.gads kļuva latviešu tautas starptautiskās reputācijas katastrofas gads. Protams, mazajām baltu tautām jau agrāk bija noteikta reputācija Rietumu sabiedrības tajā daļā, kura labi pārzin Eiropas XX gadsimta vēsturi un XX gadsimta ģeopolitisko sadalījumu lomu baltu tautu liktenī. Izglītoti cilvēki...


Tā mazā arhaiskā zemnieku tauta kā tu saki, radīja pasaules līmeņa lidaparātus, foto aparātus Minolta, velosipēdus Ērenpreiss, Rīgas ģipsis izgudroja un sāka ražot rīgipsa plāksnes, par sviestu un lauksaimniecības produkciju šķiet zina katrs un vēl daudz citu tā laika pasaules līmeņa inovāciju.
Tādas lietas nevar radīt uz asfalta dzimuši tirliņi, kuriem nekad nebūs sajēga par saimniekošanu un tehniskām lietām, lai arī kādu izglītību tie būtu ieguvuši. Praktiski 90% no gaišajiem prātiem un izciliem politiķiem nāca no laukiem. Pilsētas dzīve jau pēc definīcijas nevar radīt domājošus un sociāli atbildīgus cilvēkus, jo tur viss norit pēc vilku likumiem, kurš pirmais ierīs un jo vairāk jo labāk.

Atbildēt

>> A.P.

07.01.2019. 12:25

»

A.P.

2018.gads kļuva latviešu tautas starptautiskās reputācijas katastrofas gads. Protams, mazajām baltu tautām jau agrāk bija noteikta reputācija Rietumu sabiedrības tajā daļā, kura labi pārzin Eiropas XX gadsimta vēsturi un XX gadsimta ģeopolitisko sadalījumu lomu baltu tautu liktenī. Izglītoti cilvēki...


Uz ko cer A.P. - uz jauno paaudzi, kurai nav personīgās pieredzes? Cilvēkiem, kas ir dzīvojuši totalitārisma, okupācijas valstī nekas nav jāskaidro. Viņos tas ir iekšā, līdz kaulu smadzenēm - būt par "stukaču" ir kauns, apkaunojums, nodevība pret visu, kas tev svarīgs, pret tavu cilvēcīgo būtību. Atmiņā kāds cilvēks, kurš runājot par šo iestādi svīda saltus sviedrus, tās bija reālas bailes, neērtības sajūta un tie bija 80-tie gadi.

Atbildēt

A.P.

07.01.2019. 09:36

2018.gads kļuva latviešu tautas starptautiskās reputācijas katastrofas gads. Protams, mazajām baltu tautām jau agrāk bija noteikta reputācija Rietumu sabiedrības tajā daļā, kura labi pārzin Eiropas XX gadsimta vēsturi un XX gadsimta ģeopolitisko sadalījumu lomu baltu tautu liktenī. Izglītoti cilvēki pret baltu tautām vienmēr izturējās ar zināmu līdzcietību, novēlot tām pēc valstiskās neatkarības “uzdāvināšanas” patstāvīgi stabilu attītības gaidu un cēlu iespēju papildināt Eiropas kultūras tautu kopumu. Raiņa slavenais vēlējums kļūt “kultūras tautai” ir pārņemts no rietumeiropiešu leksikas. Rainis bija teicami izglītots cilvēks. Viņš lieliski zināja no lasītajiem tekstiem Rietumos dominējošo attieksmi pret Baltiju un baltu tautām. Rietumos izglītoti cilvēki saprata, ka runa ir par tipiskām mazām un samērā arhaiskām zemnieku tautām, kuras vienmēr ir izjutušas svešzemju apspiestību un kuru apgaismošana bija Apgaismības ideoloģijas praktiskā sastāvdaļa, pateicoties vācu un krievu elites humanitāri orientētās grupas aktivitātēm. 2018.gadu par reputācijas katastrofas gadu padarīja divi notikumi: 1) LR banku organizētā noziedzība planetārā mērogā un 2) kaislības ap “melnajiem maisiem”. Pirmajā notikumā ir iejaukti ne tikai latvieši, un tas noteikti kaut kādā mērā amortizē latviešu reputāciju. Taču otrais notikums ir izteikti latviska izdarība un uz latviešu tautas reputāciju atsaucas daudz dziļāk, graujošāk, neaizmirstamāk nekā Rīgas līdzdalība finansu afērās. Latviešu attieksme pret “melnajiem maisiem” demonstrē joprojām eksistējošo piederību arhaiskai un vāji apgaismotai Eiropas iedzīvotāju daļai, kurai nav nekāds priekšstats par eiropeiskajām vērtībām, kura joprojām nesaprot, kas ir valsts, kas ir valsts aizsardzība un kas ietilpst katra pilsoņa pienākumos. Latviešu inteliģencē neatradās neviens, kurš gribētu apvaldīt tautas aprobežoto masu apkaunojošās kaislības. Proti, izskaidrot to, ka Rietumu sabiedrībā un īpaši tās elitārajā daļā (aristokrātijā, “vecajā” buržuāzijā) darbs valsts speciālajos dienestos ir visprivileģētākais darbs. Tā tas ir Anglijā, Francijā, Vācijā, Spānijā. Tā tas ir ASV. Eiropas aristokrātija, ASV “vecās ģimenes” vienmēr priekšroku dod darbam valsts drošības iestādēs, bet nevis bankās, firmu ofisos, valsts pārvaldes iestādēs, parlamentos, valdībā. Tādējādi latvieši apsmēja to, kas Rietumu sabiedrības vērtīgākajā daļā ir svēta nostādne. Tā netiek afišēta, bet tas nekādā ziņā nemazina tās būtību.

Atbildēt

Juris

06.01.2019. 22:42

A.Priedītis-tipisks sovoks un Kremļa aģitators, bet tas jau nenozīmē, ka viss ko viņs raksta automātiski ir nepareizi...Kā jau tipisks kremļa aģitators A.Priedītis izmantos visus redzamos LV trūkumus un pieliks klāt vēl paša izdomātos-lai tik nomelnotu latviešu tautu un Latvijas valsti.

Atbildēt

Okšķeris

06.01.2019. 12:14

No Mozaīkas: Anonimitātes ētika Komunikācija internetā veicina daudzas jaunas problēmas, analītiskās tēmas, hipotēzes, prognozes, kā arī kognitīvos secinājumus. Komunikācija internetā jau ir tik apjomīga, dinamiska, praktizējoši stabila, ka ir iespējami noteikti kognitīvie (ar izziņu saistīti) secinājumi. Viens no secinājumiem attiecas uz morālo parādību, kurai piestāv vārds “anonimitātes ētika”. Kā labi visiem zināms, komunikācija internetā ir radījusi un praktiski tehnoloģiski nodrošina visdažādākā veida iespējas cilvēku komunikabilitātei – cilvēku spējai nodibināt un realizēt sociālos kontaktus. No vienas puses komunikācija internetā principā nav devusi neko radikāli oriģinālu. Komunikācija internetā reāli ir cilvēku sazināšanās, informācijas pārraide, domu, priekšstatu, jūtu apmaiņa starp indivīdiem viņu darbības procesā. Tāda bija komunikācijas būtība arī pirms interneta laikmeta. Bet tomēr ir viens spilgts jaunums. Interneta komunikācija pirmo reizi cilvēces vēsturē ļaužu komunikabilitātē ievieš masveidīgu anonimitāti – personas (piem., teksta autora) vārda neuzrādīšanu, turēšanu slepenībā. Protams, anonīmi teksti ir bijuši arī agrāk. Anonimitāte kultūras vēsturē ir sastopama vienmēr. Anonimitātei tika radīts kultūras īpašs institūts, kā drīkstam dēvēt pseidonīmu lietošanu. Vienmēr ir bijuši informācijas autori, kuri slēpa savu īsto vārdu un uzvārdu, to vietā izvēloties izdomāti pieņemtu vārdu un uzvārdu. Pseidonīmu lietošana vienmēr ir bijusi plaši izplatīta mākslā, literatūrā, žurnālistikā, publicistikā, slepeno dienestu darbībā. Piemēram, Jānis Pliekšāns izvēlējās pseidonīmu “Rainis” (tikai uzvārdu). No neizglītotās latviešu “6.oktobra paaudzes” daudzi pat var nezināt Raiņa īsto vārdu un uzvārdu. Medijos bieži lasāma kroplība “Jānis Rainis”. Secinājums par anonimitāti interneta komunikācijā nav patīkams. Anonimitāte tiek zemiski, gļēvi, nelietīgi, ļaunprātīgi, denuncējoši izmantota cilvēku un viņu darba neobjektīvā nomelnošanā, nolamāšanā, apsaukāšanā u.tml. Tādas amorālas rīcības masveidīgums stimulē rūgtu sarunu par anonimitātes ētiku interneta komunikācijā. Kontrpasākumi ir sastopami. Atsevišķos interneta resursos netiek pieļauta anonimitāte. Taču, piemēram, Latvijā neeksistē kontrpasākumi valsts līmenī – valsts ideoloģijas līmenī, masu komunikācijas politikas līmenī. Nacionāli visaptverošu kontrpasākumu prasību neizvirza akadēmiskā inteliģence, partijas, žurnālisti, baznīcu virsvadība, paši lielā mērā ciešot no interneta anonīmo komentāru smirdoņas. Tā vien liekas, ka interneta anonimitāte atbilst tautas ciklopisko izdzimteņu melnajām dvēselēm un lieliski kalpo tradicionālajai patoloģiskajai tieksmei nolādēt otru latvieti. Netieši iegūstam jaunu informāciju par etnosa mentalitātes nevērtīgāko iezīmju izplatības apjomu un vitalitāti.

Atbildēt

Artur,

05.01.2019. 22:56

kurš tad tevi vairs uzskata par cilvēku ? Tu kā vecs konservu bundžu saiķis, kurš vēja iekustināts vēl turpini žvadzēt. Kaisi te visādas gudrības, kuras var izsacīt daudz labākā un saprotāšākā formā. Piem:" cilvēki un katram no viņiem ir reputācija otra cilvēka acīs" Var pasacīt ar kaukāzieša akcentu: ti uvažaeš menja, ja uvažaju tebja- mi oba uvažaemije ļuģi ! Beidz , Artur, vienu un to pašu malt... . Bet vienalga kaut kāda nesaprotama lieta- kapēc tu, godmanis un bičkovičs, tikāt pamesti "zem tanka", bet acīm redzamie un zināmie nē ? Varbūt vari sniegt uz to atbildi ? Es ļoti vēlētos zināt tavu viedokli.

Atbildēt

Asiirietis

05.01.2019. 18:06

A.P. uzdevums ir samudžināt lietas, kas tā jau samudžinātas līdz riebumam. To visu maksimāli vienkāršojot un izmantojot tiesisku valstu likumdošanu, ātri būtu skaidrs, kurš pakarams nekavējoties un kuriem pietiktu ar mūža ieslodzījumu darba nometnēs.

Atbildēt

Vulgaris

05.01.2019. 16:19

AP kārtējo reizi latviešiem pakaisīja pērles.

Atbildēt

Khem

05.01.2019. 13:50

»

Prieks lasīt

Raksts, kā parasti, ir ļoti pamācošs, informācijas ziņā blīvs, labākajās A.P. traktātu tradīcijās. Pateicoties rakstam top skaidrs kāda ir motivācija, kādēļ autors tik lielas pūles velta latviešu tautas reputācijas diskreditēšanai un graušanai, cik lielu nozīmi A.P. piešķir reputācijai kā tādai...


Reputācija ir tas, ko citi domā par tevi. Un šis priekšstats var būt maldīgs. Reputāciju var apzināti sabojāt. Tautas reputācija veidojas no indivīdu reputācijas, kas nozīmē, ka priekšstats par tautu var būt vēl šķībāks. Biedrs ağents lielu nozīmi piešķir sociumam, kā jau ideoloğisks komūnists viņš saliek visus vienā maisā - godīgos ar zagļiem, muļķus ar gudrajiem, stukačus ar nostučītajiem, mēslus ar pīrāgiem. Tā ir šovinisma un totalitārisma, nacisma un slepkavu politika - samest visu vienā katlå, tautai pielikt birku un tad atgriezt gāzes ventīli. Šajā portālā šāda politika tiek atbalstīta, varbūt ne ideoloğijas, bet merkantilu materiålu interešu dēļ, bet kāds ļoti cenšas piekārt birku latviešiem. No tā secinu, ka ir spēki, kuri gatavo jaunu holokaustu. Šoreiz pret nelielo latviešu tautu. Tikai piekarot birkas tautai, var īstenot masveida noziegumus, jo konkrētais ağents nekad nav vērsies pret konkrētām personām - neliešiem, kas viņam "sačakarēja" kaut ko. Nē, ideoloğija prasa, lai vainīga būtu tauta - kolektīvi, jo tad pavisam citu interešu vārdā var slepkavot nevainīgos. Kāpēc lapsa un co. būdami latvieši ļautu zākāt savu tautu? Tāpēc, ka tā nav viņu tauta? Vai tāpēc, ka nauda nesmird?

Atbildēt

lauķis

05.01.2019. 11:23

»

Adīna

Kurā vietā tu esi redzējis demokrātisku sabiedrību


Varbūt iepriekšējā dzīvē , tagad nekur.

Atbildēt

Prieks lasīt >> lauķis

05.01.2019. 11:23

»

lauķis

Sirdsapziņa demokrātiskā sabiedrībā ir sveša lieta


Sirdsapziņa, tās esamība vai neesamība ir daļa no personības, neatkarīgi no sabiedrības politiskā modeļa. Sirdsapziņas iztrūkumu nevar pamatot ar demokrātisku sabiedrību.

Atbildēt

Adīna

05.01.2019. 11:16

»

lauķis

Sirdsapziņa demokrātiskā sabiedrībā ir sveša lieta


Kurā vietā tu esi redzējis demokrātisku sabiedrību? :))

Atbildēt

Prieks lasīt

04.01.2019. 22:47

"Divas lietas pilda dvēseli ar vienmēr jaunu un pieaugošu apbrīnu...zvaigžņotā debess pār mani un morālais likums manī."(I.Kants) A.P. reputāciju pretstata sirdsapziņai un, kā var izsecināt no konteksta, paceļ to pāri. Tātad, izejot no A.P. raksta, var pieņemt, ka arī sirdsapziņas tiesai tiek atvēlēta otršķirīga loma, un tikai pēc publiskā nosodījuma.

Atbildēt

Prieks lasīt

04.01.2019. 21:23

Raksts, kā parasti, ir ļoti pamācošs, informācijas ziņā blīvs, labākajās A.P. traktātu tradīcijās. Pateicoties rakstam top skaidrs kāda ir motivācija, kādēļ autors tik lielas pūles velta latviešu tautas reputācijas diskreditēšanai un graušanai, cik lielu nozīmi A.P. piešķir reputācijai kā tādai.

Atbildēt

Atbrivotajs

04.01.2019. 19:36

Lato! Vai nav ta,ka sitam virinam nav jabut Jusu portala ?

Atbildēt

!

04.01.2019. 17:45

»

Potapovs

"masu iznīcināšanas ieroču izplatīšanas finansēšanas" - kautko vēl dumjāku pēdējā laikā nēesmu dzirdējis...


izdomati bezjedzigi termini tikai ar vienu merki kontrolet cilveku finansialo situaciju un atnemt vinam skaidras naudas uzkrajumus.

Atbildēt

Potapovs

04.01.2019. 15:20

"masu iznīcināšanas ieroču izplatīšanas finansēšanas" - kautko vēl dumjāku pēdējā laikā nēesmu dzirdējis.
Vai ir kaut viens juridiski nozīmīgs pierādījums, kaut netiešs, kaut aiz ausīm pievilkts?
Reputācijas problēmas ir tikai kangariem, pārāk sūdīgi izkalpojas ārzemju kaklakungiem

Atbildēt

piektdiena, priedītes, 💩

04.01.2019. 15:10

ar tavu reputāciju tik par reputāciju pļāpāt

Atbildēt

lauķis

04.01.2019. 14:58

Kapitālisms ir tikai ietinamais papīrs aiz kura slēpjas klasiskā varas piramīda , partijnieku un augļotāju pabalstīta.Vēl stulbāk ir pieminēt kaut kādu tur banku sektoru , ir tikai augļotāju sektors , globāls.

Atbildēt

A.P.

04.01.2019. 14:48

Kriminālā kapitālisma specifisks komponents ir valstiskais infantilisms, ar ko kriminālais kapitālisms, piem., KF, LR būtiski atšķiras no mūsdienu tradicionālā kapitālisma. Kriminālajā kapitālismā nav sastopama konstruktīva politika un reāla darbība nevienā valstiskās pastāvēšanas segmentā. Netiek mērķtiecīgi virzīts valsts pārvaldes institūtu darbs, netiek mērķtiecīgi virzīts valsts ideoloģiskais darbs, saimnieciskais darbs utt. Kriminālajā kapitālismā valsts/tautas reputācija nevienam neinteresē. Tas ir saprotams. Naivi būtu interesēties par valsts/tautas reputāciju. Kriminālajā kapitālismā attiecīgās valsts/tautas reputācija var būt tikai izteikti negatīva. Kriminālajā kapitālismā neviens valstiskais process nekalpo sabiedrības attīstībai. Kalpo vienīgi kriminālās oligarhijas un valdošās kliķes interesēm, izzogot vietējo budžetu, iesaistoties dažāda veida starptautiskajās finansu afērās, bet KF pie tam vēl grandiozā apjomā iztirgojot nacionālās dabas bagātības un iegūtos naudas līdzekļus izvedot no savas valsts. Kriminālajā kapitālismā netiek attīstīta zinātne, izglītība, veselības aizsardzība, māksla un literatūra. Kriminālajā kapitālismā neviens sociāli politiskais spēks nevēršas pret sabiedrības degradāciju. KF eksistē nacionāli patriotiskas grupas, taču tās nav spējīgas ietekmēt valdošos destruktīvos un noziedzīgos procesus. LR nacionāli patriotisko grupu klātbūtne vispār nav konstatējama. Var ievērot tikai atsevišķu indivīdu pretestību kriminālajam kapitālismam. Iespējami analītiski secinājumi par kriminālā kapitālisma valstiskuma rezultātu. LR kriminālā kapitālisma valstiskuma rezultāts tiek definēts kā nacionāli reakcionārs un krimināli oligarhisks rezultāts. Tas ir valstiskums, kas savā visdziļākajā būtībā nodara milzīgu ļaunumu latviešu tautai; un tas ir valstiskums, kurā vara pieder noziedzīgai grupai bez tās ieinteresētības veicināt savā zemē cilvēkiem cienīgu dzīvi. Nav jāprecizē, kāda vienmēr vēstures grāmatās līdz pasaules galam būs reputācija kriminālā kapitālisma valstīm/tautām.

Atbildēt

Lapas:    1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: