
Skaidri, neskaidri jautājumi un mīti par Valsts prezidenta amata kandidātiem
Juris Bojārs · 28.05.2019. · Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Atbrīvotājam
28.05.2019. 14:06»
Atbrivotajs
Nepiekritu Bojaram nekur. Atgadinasu ,ka nav "bijuso" . Ja tiek lamats prorietumnieciskais Egils ,tas nozime ,ka ar vinu viss ir kartiba
Tavs ceļš ir austrumi, bet ar saviem kangariem tiksim galā paši. Tik līdz atbrīvosimies no krievijas noziedzīgās naudas plūsmas un vietējiem kolonistiem, kuri visu to nesavtīgi atbalsta, tas būs gals bandītu teikšanai un viņu pakalpiņu veidotai politikai.
Sandrai Briķei
28.05.2019. 14:03Kā jūs cīnīsities par tiesu sistēmas sakāartošanu, ja jums nav tieslietu ministra atbalsts un ja visi jūs raida prom? Parrunasiet tēmas ar līdzīgiem cietušiem? Un viss?
Lasītājs
28.05.2019. 14:02Lugu “Godo gaidot” sarakstījis Bekets, nevis Nabokovs. Viss pārējais ir tādā pašā garā: lēti, populistiski un nožēlojami.
Sandra Briķe
28.05.2019. 14:00»
Neatbildējāt,
ko tad darīsit līdzīgi cietušie, domājošie? Klubiņš būs, vai partija
Kā sanāks, kā liktenis lems, viss, kam jānotiek, notiks, kur Jūs tāds ziņkārīgs- vai tas aiz labiem vai ļauniem nolūkiem?
Atbrivotajs
28.05.2019. 13:59Nepiekritu Bojaram nekur. Atgadinasu ,ka nav "bijuso" . Ja tiek lamats prorietumnieciskais Egils ,tas nozime ,ka ar vinu viss ir kartiba...
Paija - S.Briķei
28.05.2019. 13:55paldies, ka pastāstījāt, ka ar tiesu varu nav vērts " lauzties".
Ja tiesu vara nolēmusi iznīcināt cilvēku, tad tā to izdarīs.
Neatbildējāt,
28.05.2019. 13:53»
Sandra Briķe
Nav vērts mani uzkūdīt, un ko nozīmē ''uzbrukt un aizstāvēties rezultatīvi, man ir sava pieredze un dzīves gudrība! No ievainojumiem ir palikušas tikai rētas,un tām nav iespējams pazust, jo godīgam un pašaizliedzīgam darbam ir atdota lielākā dzīves daļa, kuru varēju labāk veltīt ģimenei, un jau teicu...
ko tad darīsit līdzīgi cietušie, domājošie? Klubiņš būs, vai partija?
Sandra Briķe
28.05.2019. 13:52»
Paija
Varu tikai atkārtot jau teikto novērojumu , spriedumus sen jau neraksta tiesneši, tos viņu vietā raksta analfabēti tiesnešu palīgi ar copy-paste, tiesneši tikai paraksta viņiem priekšā nolikto un ievirza: noraidīt prasību vai nē utt...
Nu domāju gan, ka tiesneši ECT sūdzības tik bieži ECT nesniedz un gan jau viņš konsultējās ar Tieslietu ministriju un Augstāko tiesu par mani un tie viņam ''vajadzīgos batonus'' ausī iebāza, vai vēl sliktāk - viņš to darīja, piesedzot Latvijas tiesu sistēmu, izdarot tai '' lāča pakalpojumu''
Paija
28.05.2019. 13:52Ja zaudējums radies nelikumību un prettiesiskas rīcības rezultātā, tad tādu zaudējumu psiholoģiski NEVAR PIEŅEMT !
Bojārs ir vecs VDK virsnieks, pagātne
28.05.2019. 13:51»
voila
paldies autoram! Izcili. Un bīstami tuvu tai vienīgajai un draņķīgajai patiesībai. Manuprāt, abu pretendentu konkurentu Šmita un Jansona vietā vajadzētu likt J.Bojāru, bet tad gan prezidents būtu noteikti jāvēl tautai kā Lietuvā
Apzināti klusē par to, ka E. Levitu virza cionisti saskaņā ar cionistu Gudro stratēģiju un taktiku. Bojārs ir pat tik atpalicis, ka nepiemin, ka varas korporokrātija LV ir pāraugusi varas koroprācijā, ejot ASV pēdās. Bojārs neredz vairs labi - viņš nesaskata, ka varas koroprācijas mērķis ir ar E. Levita palīdzību izzagt Valsts kasi, palielinot parādu, par 200 milj. € ebreju kompensācijās, šādi likumīgi atmazgājot aizdevumos Latvijai saņemtos 200 milj. €. Žīdu rebes. Tā ir summa, uz kuru nevar krist aizdomas par atmazgāšanu, jo visu likumdošanu tai radīs pati cionistu kontrolētā noderīgo idiotu Saeima.
Sandra Briķe
28.05.2019. 13:49»
Nu un ko tad Jums dos
līdzīgi cietušie? Ko deva Grantiņš? Tamborētāju klubiņu taisīsit? Jūs neesat gatava lēcienam politikā, jo vēl netiekat galā ar varas ievainojumiem. Nepieņemat zaudējumu un neesat gatava uzbrukt vai aizstāvēties rezultatīvi
Nav vērts mani uzkūdīt, un ko nozīmē ''uzbrukt un aizstāvēties rezultatīvi, man ir sava pieredze un dzīves gudrība! No ievainojumiem ir palikušas tikai rētas,un tām nav iespējams pazust, jo godīgam un pašaizliedzīgam darbam ir atdota lielākā dzīves daļa, kuru varēju labāk veltīt ģimenei, un jau teicu, ka esmu laimīga, ka esmu dzīva un man ir talantīgi bērni.
Paija- kur lai ņem Lielu Naudu
28.05.2019. 13:48Loģiski, " Tamborētāju - Cietēju " klubiņš ar līdzīgi domājošiem neder.
Vajag Naudu, Naudu, Naudu, Naudu , Naudu, Naudu ...... lai "uzceptu" partiju un ietu baznīcā ar LIELU lozungu kā Repše un gūtu 24 vai 25 mandātus parlamentā.
Jā, lūk , ko vajadzētu _ Lielu Naudu Idejām , nevis " Cietēju - Tamborētāju " klubiņu!
Q
28.05.2019. 13:47»
Paija
Varu tikai atkārtot jau teikto novērojumu , spriedumus sen jau neraksta tiesneši, tos viņu vietā raksta analfabēti tiesnešu palīgi ar copy-paste, tiesneši tikai paraksta viņiem priekšā nolikto un ievirza: noraidīt prasību vai nē utt...
Levita vispārīgas frazes par šo un to izdeva par mūsu naudu Latvijas Vēstnesis.
Edge
28.05.2019. 13:47"Uz konferenci Lēbers mums atveda visu Molotova Rībentropa pakta slepeno protokolu kopijas abās oriģinālvalodās." Kur glabājas tie pakta oriģināli, kurus pārfotografēja Lēbers?
Nu un ko tad Jums dos
28.05.2019. 13:44»
Sandra Briķe
Kas man ko panākt, es meklēju līdzīgi domājošos un domāju par mūsu bērnu nākotni šajā bardakā, gribēju, lai arī viņi brauc prom, bet viņi grib dzīvot šeit
līdzīgi cietušie? Ko deva Grantiņš? Tamborētāju klubiņu taisīsit? Jūs neesat gatava lēcienam politikā, jo vēl netiekat galā ar varas ievainojumiem. Nepieņemat zaudējumu un neesat gatava uzbrukt vai aizstāvēties rezultatīvi.
Paija
28.05.2019. 13:40Varu tikai atkārtot jau teikto novērojumu , spriedumus sen jau neraksta tiesneši, tos viņu vietā raksta analfabēti tiesnešu palīgi ar copy-paste, tiesneši tikai paraksta viņiem priekšā nolikto un ievirza: noraidīt prasību vai nē utt..
Domājams, ka arī pie Levita kunga ES tiesā strādā palīgi, kas Levitam viņa kompetencē esošo sprieduma daļu sagatavo, Levitam atliek tam " pārskriet ar acīm" - un viss. Paliek daudz brīva laika zinātnisku rakstu sacerēšanā ( nav parmetums) un braukāšanā uz Rīgu lai piedalītos un uzturērtu sakarus seminaros.
Tiesnesis, kurš pats strādātu pilnu slodzi tiešajā darbā ES tiesā Luksemburgā , nevarētu tik bieži atļauties braukāt uz Rīgu, sacerēt monogrāfijas, regulāri lasīt lekcijas Rīgas Juridiskajā augstskolā, piedalīties semināros Latvijā utt.
Naktīs taču Levita kungs nestrādā.
Neskauž, tikai izsaku savas domas.
voila
28.05.2019. 13:39paldies autoram! Izcili. Un bīstami tuvu tai vienīgajai un draņķīgajai patiesībai. Manuprāt, abu pretendentu konkurentu Šmita un Jansona vietā vajadzētu likt J.Bojāru, bet tad gan prezidents būtu noteikti jāvēl tautai kā Lietuvā...
Sandra Briķe
28.05.2019. 13:38»
Viņa neko nepanāks
Esmu terorizēts ilgstoši, kā pret cietušo iestādes safabricēja kriminālprocesus, terorizēja, iebaidīja, nācās aizbraukt. Kad atgriezos viss turpinājās ar lielāku spēku. Tagad esmu mazs un maziņš, visam piekrītu, neprotestēju, portālā pietiek izklaidējos un smejos par tiem, kas nesaprot, ka pret valsts...
Kas man ko panākt, es meklēju līdzīgi domājošos un domāju par mūsu bērnu nākotni šajā bardakā, gribēju, lai arī viņi brauc prom, bet viņi grib dzīvot šeit.
Izkliedziet
28.05.2019. 13:38»
Sandra Briķe
Es rakstīju pati un līdz vēlaj naktij, lai neielaistu kļūdu, par ko būtu kārtējā disciplinārlieta, bet manis motivētos spriedumus augstākas instances sagrieza ar kājām gaisā pat pretēji likuma garam, tikai lai man ieriebtu
izkliedziet savu sāpi! Kļūs vieglāk. Ja pieņemsit mācību, tad augsit.
Tas gan!
28.05.2019. 13:37»
shalom
labi, ka balsojums tajaa 100 podu atejaa ir atklaats. tagad varees paskatiities, kursh par sho balsos
Bet tam vairs nav nozīmes. Viņiem visiem ir nesodāmības sajūta. Cionistu Gudro stratēģijas un taktikas padoms un atbalsts. Bojārs par cionismu nerunā. Apzināti klusē.
Sandra Briķe
28.05.2019. 13:36»
KKK
Diemžēl, tā ir realitāte
Es rakstīju pati un līdz vēlaj naktij, lai neielaistu kļūdu, par ko būtu kārtējā disciplinārlieta, bet manis motivētos spriedumus augstākas instances sagrieza ar kājām gaisā pat pretēji likuma garam, tikai lai man ieriebtu.
Viņa neko nepanāks
28.05.2019. 13:34»
Paija - S.Briķei
Specifisks jautājums : Lūdzu pasakiet, kā apgabaltiesa Jums var neļaut iesniegt, tas ir nevirzīt tālāk apelācijas sūdzību...
Esmu terorizēts ilgstoši, kā pret cietušo iestādes safabricēja kriminālprocesus, terorizēja, iebaidīja, nācās aizbraukt. Kad atgriezos viss turpinājās ar lielāku spēku. Tagad esmu mazs un maziņš, visam piekrītu, neprotestēju, portālā pietiek izklaidējos un smejos par tiem, kas nesaprot, ka pret valsts rezursiem esi mazs un melns.
Sandra Briķe
28.05.2019. 13:33»
Paija - S.Briķei
Specifisks jautājums : Lūdzu pasakiet, kā apgabaltiesa Jums var neļaut iesniegt, tas ir nevirzīt tālāk apelācijas sūdzību...
Protams un ar vienu teikumu, mazā prasībā, ka no tā neveidojas tiesu prakse un lēmums nav pārsūdzams.
KKK
28.05.2019. 13:32»
letiņam par spriedumiem
spriedumus sen jau neraksta tiesneši, tos viņu vietā raksta analfabēti tiesnešu palīgi ar copy-paste, tiesneši tikai paraksta viņiem priekšā nolikto
Diemžēl, tā ir realitāte!!!
Sandra Briķe
28.05.2019. 13:31»
jautājums
Šur tur var Bojāram piekrist, šur tur pastrīdēties... Mani apsvērumi...
Kur Jūs redzat to spēcīgumu,vai amata nosaukumā?- Un viņš skatīja manu sūdzību ECT, par ko es ar viņu semināra starplaikā konsultējos, un man ir pamatotas aizdomas, lai Latvijai nav skandāla, kas notiek tiesu sistēmā, viņš nolobēja Tieslietu ministriju un tās ministru Dz. Rasnača un visu NA, kuri lielākoties pārvaldīja Tieslietu ministriju, bet pēdējā laikā daudzas cilvēku sūdzības ECT netiek pieņemtas, kas arī rada pamatotas aizdomas par iespējamu ietekmi caur NA ilgstoši vadīto Tieslietu ministriju un tās pateicību E.Levitam par lojalitāti tai.
jautajumam
28.05.2019. 13:30jā, un dažādos pašreizējos saietos (grāmatas prezentācijās utt.) Levitam kā labā roka klāt taisās Sarmīte Ēlerte, arī sorosiete.... šķebina no tā...
shalom
28.05.2019. 13:29labi, ka balsojums tajaa 100 podu atejaa ir atklaats. tagad varees paskatiities, kursh par sho balsos
Paija - S.Briķei
28.05.2019. 13:28Specifisks jautājums : Lūdzu pasakiet, kā apgabaltiesa Jums var neļaut iesniegt, tas ir nevirzīt tālāk apelācijas sūdzību?
Ja iesniegtajā apelācijas sūdzībā ir trūkumi, tiesai pēc likuma jādod mēnesi laika, lai trūkumus novērstu. Tā ir, protams, pēc likuma.
Likumu, ka zināms, tiesa neievēro.
Lūdzu pasakiet, kas paliek ar iesniegto apelācijas sūdzību, tā taču nevar gulēt atvilknē. Tiesai ar to kaut kas jādara.
Lai gan likums nenosaka termiņu, cik ilgā laikā tiesai, par kuras rīcību iesniegta apelācijas sūdzība, ir jāpieņem lēmums par sūdzības virzīšanu uz augstāku instanci, tomēŗ, vai ir kaut kāds termiņš, līdz kuram apelācijas sūdzība var gulēt pie tiesneša bez talākas virzības uz augstāku instanci ?
Jums jacīnās par sevi, tā es domaju, jo jūs esat ex-tiesnese.
Skaista un patiesa aina
28.05.2019. 13:26»
Sandra Briķe
Tur tiesu varā nav mainījies, viņi pat ar mani izrēķinājās privātās lietās, Liepājas tiesas tiesnesis A.Lapiņš izmeta no lietas manis iesniegtos pierādījumus, apgabaltiesa neļāva man iesniegt apelācijas sūdzību. Un es jau vairāk kā 10 gadus tiesājos ar dažādiem Liepājas namu apsaimniekotājiem, kuri ...
Tas pierāda tikai vienu, ka valsts ir nozagta. LV ātri ar komunistu- čekistu un globālo cionistu palīdzību attīstījās varas korporācija. To raksturo beztiesiskums, tiesiskais nihilisms, varas patvaļa un varas terors. Tas viss redzams Jūsu stāstā.
Varas koroprokrātija, no kuras izaug varas korporācija, ir oligarhi, partiju intereses uzņēmumu padomēs, valdēs utt., valsts un pašvaldību iepirkumos. Šīkorporokrātija ar slepeno dienestu ietekmi pārvērtusies un nostiprinājusies varas korporācijā.
Varas korporāciju raksturo varas korporokrātija plus varas administratīvie valsts resursi, terors pret privātpersonām, totāla kontrole, iebaidīšana, atriebība, kriminālprocesu, administratīvo procesu pret privātpersonu safabricēšana ar nolūku iebaidīt, terorizēt, kontrolēt.
Cyril
28.05.2019. 13:25»
jautājums
Šur tur var Bojāram piekrist, šur tur pastrīdēties... Mani apsvērumi...
придурок латыш
jautājums
28.05.2019. 13:23Šur tur var Bojāram piekrist, šur tur pastrīdēties... Mani apsvērumi:
Par Levitu
1) Neviens spēcīgāks kandidāts nav piedāvāts
2) Tomēr cilvēks, kurš spēs publiski uzstāties-gan Latvijā, gan ārvalstīs..
3) dabisks starpkultūru produkts . Ebrejiem, kas tautību nosaka pēc mātes-Levits ir latvietis, latviešiem, kas tradicionāli pēc tēva-ebrejs. Līdz ar to viņš ir divu senu un savdabīgu tautu dzīves filozofiju nesējs. Un es ceru, ka jūdu Zālamana gēni prevalēs par latviešu Antiņa iedzimtību...Man izcelsme tikai šķiet kandidāta būtiska priekšrocība. Man tā noteikti nav problēma.
Pret Levitu
1) Sorosa fonda ilggadēju valdes locekli sākotnēji sākotnēji virzīja un tagad virza naciķi (NA).
Nū...tās ir man divas reāli nesimpātiskas ideoloģijas. Turklāt antagonistiskas .
Un mani mulsina prezidenta kandidāta fantastiskā ideoloģiskā elastība...
Sandra Briķe
28.05.2019. 13:15»
Paija - S.Briķei
Jā, tas ir briesmīgi cīnīties pret korupciju...
Tur tiesu varā nav mainījies, viņi pat ar mani izrēķinājās privātās lietās, Liepājas tiesas tiesnesis A.Lapiņš izmeta no lietas manis iesniegtos pierādījumus, apgabaltiesa neļāva man iesniegt apelācijas sūdzību. Un es jau vairāk kā 10 gadus tiesājos ar dažādiem Liepājas namu apsaimniekotājiem, kuri iesniedza prasības, lai man atriebtos, bet tiesā par mani tikai ņirgājas, un zināt , cik man naudas tur aizgājusi? 70 EUR sagrabinātu, bet tā ir bezjēdzīga nervu bojāšana, īpaši, ja ir kādi lobiji un aizmuguriskas intereses, manā uzskatā tā vairs nav taisnīga tiesa tās patiesā izpratnē, bet piedzinēji ar ambīcijām. Kad es biju tiesnese, man bija ierobežotas iespējas publiski izteikties, jo tad mani vēl ātrāk ''noraktu'', ka esmu aizskārusi neaizskaramos. Kad Disciplinārtiesā lēma par manu atcelšanu, beigās nolīgu advokātu, jo man vairs nebija spēka un veselība, bet tur par mani ņirgājās un pierādījumus nepieņēma, (izdevu lielu naudu) tāpat attiecās Juridiskajā komisijā, juristiem neinteresēja ne pierādījumi, ne argumenti, jo lielie bosi Liepājas tiesas priekšsēdētājs I.Jaunģelže, Discipliārtiesas un AT tiesnesis A.Guļāns, Disciplinārkolēģijas priekšsēdētājs un AT P.Dzalbe kā smagsvars bija ieradušies personīgi mani norakt uz Jurisdisko komisiju. A.Guļāns uz jautājumu, ko es tādu esmu izdarījusi, atbildēja apmēram tā, ka es dezorganizēju visu viņu sistēmu. Un tad vēl tur ir tie bailīgie pelēkie zaķi, kas tikai trīc par savu krēslu un skatās mutē, ko priekšnieks teiks.
Paija
28.05.2019. 13:11atvainojos par drukas kļūdām.
Sērfojot pa Internetu, ir ievērots, ka patiesi mūsu mīļajā Latvijā dzīvo un strādā sakarīgi cilvēki (spriežot pēc dažu komentāru loģikas), taču , diemžēl, viņi nav pie varas un nav pie teikšanas...
un lai veidotu partijas vajag LIELU NAUDU.
Kādēļ Levita kungs, kuram ir daudz naudas, ievērojami īpašumi NEVEIDO, neveidoja PATS SAVU PARTIJU, kādēļ viņš pieslējās nacionāļiem ???
Sarkasms
28.05.2019. 13:05»
kur pazuda E.Kramiņš
Kramiņs taču gribēja par prezidentu, pat prasījās uz diskusiju ar Levitu, bet tad laikam Kramiņu " atsēdināja
Vai tad Kramiņš prot diskutēt???
Dzintara nodevība
28.05.2019. 13:04NA ar Dzintaru priekšgalā visus šos gadus ir spēlējuši slepenu Kremļa spēli un ir patiesie Latvijas ienaidnieki un nodevēji. Kā var nepamanīt šo viņu noziedzīgo liekulību!!??? Kas vēl balso par viņiem, aptaurēti ar nacionālo izkārtni?
Tostarp, ja Saeimā būtu 100 tādu VDK pulkvežu kā Bojārs un Rubiks būtu Rīgas mērs, Latvija jau sen būtu tikusi tālāk i par Igauniju, Lietuvu un pārējām Eiropas jaunpienācējām. Diemžēl Saeimā sēž oligarhu ielikteņi un laizītāji, kā arī Kremļa ietekmes aģenti. Bet ja runā par viņiem
- šiem glodmaņiem, nagļiem, kehrīšiem un citiem Latvijas nodevējiem un izzadzējiem, tad jācer, - kādreiz viņu noziegumiem piešķirs beztermiņa atbildību un savu dzīvi viņi nobeigs vieninieku kamerās.
Paija - S.Briķei
28.05.2019. 13:03Jā, tas ir briesmīgi cīnīties pret korupciju.
Pazīstamas vēsmas ir cīņa pret korupciju.
Bet tagad Jūs ka juriste varat lūgt , lai Jums atjauno termiņu priekš tiesas procesu uzsakšanas un turpinat cīnīties ar REALIEM prasības pieteikumiem tiesā, ja nav mantisks strīds, tad tie ir tikai 70,- EUR par valsts nodevu un vēl par kancelejas nodevu.
Kadēļ Jūs ar konkrētiem prasības pieteikumiem neturpiniet cīņu par sevi. Daudzi , tie, kas pret Jums ir īstenojuši nelikumības, ir jau nomainījušies un Jūs varat SĀKT CĪŅU NO SĀKUMA !!! Un to visu aprakstīt presē, piemēram žurnala " Likums un Taisnība".
Re kur viens cilvēks tiesā iesniedzis notāri Muciņu (L. Muciņa sievu) ... redzēs, kas iznāks...
Kuru tas interesē?
28.05.2019. 13:02»
Sandra Briķe
Es četrus gadus tiesājos pret Tieslietu ministriju no 2004.-2008.gadam, uzsāku, kad vēl nebija izveidota Tiesu administrācija. Ar spriedumu man tikai atvainojās, bet tiesību aizskārums, palika nenovērsts, tad iesniedzu ECT, bet par visu to pret mani paralēli sākās represijas. Es visu laiku cīnījos tikai...
Vispirms noskaidrojiet, kas ir demokrātija. Protat lasīt krievu val. Lūdzu! ASV ir korporācijas vara, kas saaaugusi ar korporokrātiju. LV iet to pašu ceļu. ASV nogāja ceļu no republikas līdz demokrātijai. Izmantojot manipulācijas Kongresa likumdošanā, koroprokrātija nozaga ASValstis un izveidoja varas koroprāciju.
Немного истории: Республика и Демократия
Демократия – это когда два волка и ягненок голосуют, что будет на ужин.
Бенджамин Франклин, член Конституционного конвента, один из основателей государства
Сегодняшние определения не ставят Демократию и Республику даже в одну смысловую категорию. Тем не менее в конце XVIII века, когда новое американское государство обрело независимость, основатели страны четко противопоставляли эти два понятия как формы правления.
Чем же демократия отличается от республики, и почему отцы-основатели так настаивали именно на конституционной республике и так предостерегали от демократии?
Чтобы это понять, вспомним принципиальную разницу между ними.
Демократия
Правление народных масс. Большинство решает все; меньшинство подчиняется большинству. По определению: отсутствуют фундаментальные права – все права устанавливаются, меняются и отбираются путем народного голосования и принимаются простым большинством голосов. Законом становится то, за что проголосовало большинство, независимо от содержания закона. Выборы кандидатов на официальные посты также осуществляются путем народного голосования, и победителем становится кандидат, набравший простое большинство голосов.
Республика
Законодательное правление. Все граждане имеют определенные неотъемлемые права, гарантированные Конституцией, даже если большинство проголосует за лишение этих прав. Таким образом права меньшинства защищены от влияний или злодеяний большинства. Выборы производятся путем народного голосования за представителей, которые действуют в правительстве от имени выбравших их граждан.
ИСТОРИЧЕСКАЯ СПРАВКА
Словарь Ожегова определяет понятия «демократия» и «республика» следующим образом:
Демократия – политический строй, основанный на признании принципов народовластия, свободы и равноправия граждан.
Республика – форма государственного правления, при которой верховная власть принадлежит выборным представительным органам [29].
Однако справочник армии США от 20 ноября 1928 года определяет эти же понятия несколько иначе:
Демократия – правление народных масс. Лидерство определяется путем народных собраний или другим способом прямого голосования. Приводит к охлократии. Отношение к собственности – коммунистическое; отрицание права на собственность. Отношение к закону таково, что желание большинства всегда будет главенствующим, независимо от того, основано это желание на эмоциях, личных пристрастиях, предвзятости или импульсивности – без заботы о последствиях. Выливается в демагогию, вседозволенность, волнения, недовольство и анархию.
Республика – лидерство определяется путем избрания народом представителей, действующих от его имени и в его интересах. Отношение к собственности – уважение к индивидуальным правам. Отношение к закону – правовое управление по жестким правилам и установленным принципам, со строгой заботой о последствиях. Избегает крайности тирании и охлократии. Выражается в искусстве управлять государством, свободе, правосудии, довольстве и прогрессе. Это «стандартная» форма правления [7].
Если США – не демократия, то почему же сегодня в Америке все, кому не лень – от телеведущих до президента, – говорят о США как о демократии и, главное, хотят навязать эту самую демократию остальному миру? Может быть, потому что они не знают разницы? Так же, как их учителя и родители тоже не знали разницы, которой их в свое время тоже не учили. А может быть, превращение республики в демократию происходит умышленно?
Sandra Briķe
28.05.2019. 13:01»
Letiņš
Jums gan vispirms derētu sakārtot savas smadzenes. Garā raksta 1.puse ar 50 faktiem ir 1 teikums! Labi, ka tādi kā Jūs (vairs?) neraksta spriedumus
Jūsu cenšanās mani aizskart nav vietā un ir provokatoriskas, man par saviem uzrakstītiem nolēmumiem nav kauns un tie vienmēr bija motivēti, kā arī es aizstāvēju tos, kam tiesā bija grūti aizstāvēt savas tiesības!!! Jūs uz sevi paskatāties spogulī, kas Jūs tāds esatr un vai varat pa naktīm mierīgi gulēt, es pat nojaušu, kas ir rakstītājs!
Sandra Briķe
28.05.2019. 12:57»
Paija - S.Briķei
Bet, cik saprotu, Jūs esat bijusī tiesnese, kādēļ tad Jūs, kurai zināmi visi likumi utt., NECĪNĪJĀTIES PAR sevi, iesniedzot prasības pret Tiesu administrāciju...
Es četrus gadus tiesājos pret Tieslietu ministriju no 2004.-2008.gadam, uzsāku, kad vēl nebija izveidota Tiesu administrācija. Ar spriedumu man tikai atvainojās, bet tiesību aizskārums, palika nenovērsts, tad iesniedzu ECT, bet par visu to pret mani paralēli sākās represijas. Es visu laiku cīnījos tikai tiesiskā veidā un atklāti, bet man aiz muguras ''man raka bedri'' un ar savu cīņu par tiesībām, biju nokaitinājusi visu tiesu mafiju, līdz tā apauga ar moberiem līdz pašai augšai plus vēl Tieslietu ministrija un tai pakļautā Tiesu administrācija. Es visu to mafija melīgi darbību varu pierādīt ar dokumentiem, bet psiholoģiskais terors darbā, man pilnīgi sagrāva veselību un imūnsistēmu, labi, ka vēl esmu dzīva, un ne katrs to spētu izturēt. Labi, ka man ir labi bērni un ģimene!!!
letiņam par spriedumiem
28.05.2019. 12:56spriedumus sen jau neraksta tiesneši, tos viņu vietā raksta analfabēti tiesnešu palīgi ar copy-paste, tiesneši tikai paraksta viņiem priekšā nolikto.
Letiņš
28.05.2019. 12:52»
Sandra Briķe
Mācību semināru starplaikā esmu agrāk personīgi runājusi ar Egilu Levitu par problēmām tiesu varā, ka nav caurspīdīgi un atklāti konkursi attiecībā uz tiesnešu karjeras attīstību, ka tiek izvirzīti ''savējie'', ka biju iesniegusi sūdzību ECT par to, kad otro reizi manu iesniegumu uz apgabaltiesu iemeta...
Jums gan vispirms derētu sakārtot savas smadzenes. Garā raksta 1.puse ar 50 faktiem ir 1 teikums! Labi, ka tādi kā Jūs (vairs?) neraksta spriedumus.
Sandra Briķe
28.05.2019. 12:51»
...
Tieši tā jau ir t.s. demokrātijas būtība
Tā ir pārprastā demokrātija, kas faktiski ir anarhija sajaukta ar totalitārismu, jo tiek ignorēti cilvēktiesību principi, bet grupējumi nav demokrātija, tie ir anarhistiski mafijas grupējumi, kas daļa varu un naudu un vēl ar atklātu vienošanos, iespļaujot tautai acīs!!!
Paija - S.Briķei
28.05.2019. 12:48Bet, cik saprotu, Jūs esat bijusī tiesnese, kādēļ tad Jūs, kurai zināmi visi likumi utt., NECĪNĪJĀTIES PAR sevi, iesniedzot prasības pret Tiesu administrāciju?
Cik var redzēt no tiesu kalendāriem, tad pat mūsu dienās šad un tad ir sastopami procesi pret Tiesu administrāciju, prasību pieteikumos tad ir norādīts, kāadi likumi pārkāpti no tiesas puses.
Kādēļ Jūs par sevi necīnījāties, Jums taču pazīstami daudzi advokāti, kuri varētu to izdarīt Jūsu vietā un no Tiesu administrācijas vēl pieprasīt kompensāciju ...
...
28.05.2019. 12:44»
Sandra Briķe
Nu tā jau pierādīja tiesu mafiju, ka tie visi var būt amatā, bet tie, kas atmasko melus un viņiem pasaka acīs, ka viss notiek ačgārni, nav vēlami, tādēļ, lai tagad kļūtu par tiesnesi, ir izveidota liela filtrēšanas sistēma, pārbaudot, vai būsi lojāls pie varas esošiem. Un kad, es nezinot par slepenu...
Tieši tā jau ir t.s. demokrātijas būtība.
Sandra Briķe
28.05.2019. 12:43»
Paija - S.Briķei
ja Jūs esat bijusi ilgus gadus tiesu sistēmā, tad Jūs esat dzirdējusi arī grāmatā " Tiesāšanās kā ķēķis" aprakstīto Z. Genca gadījumu, bet viņu pat pēc liela skandāla AT pr-js atstāja amatā, gan kā ierindas tiesnesi ne Civillietu tiesas kolēģijas pr-ju, bet atstāja amatā...
Nu tā jau pierādīja tiesu mafiju, ka tie visi var būt amatā, bet tie, kas atmasko melus un viņiem pasaka acīs, ka viss notiek ačgārni, nav vēlami, tādēļ, lai tagad kļūtu par tiesnesi, ir izveidota liela filtrēšanas sistēma, pārbaudot, vai būsi lojāls pie varas esošiem. Un kad, es nezinot par slepenu konkursu uzdrīkstējos vēl kandidēt uz Liepājas tiesas priekšsēdētāja amatu, jo citur konkurenti neuzdrīkstējās pieteikties, mani pavisam sāka norakt. Jums pat grūti iedomāties, kādā drausmīgā staļisnisma izrēķināšanās valstī Jūs dzīvojat!!! - Un tagad tam vēl nākusi klāt liela nauda un nihilistiska attieksme pret cilvēka veselību un dzīvību!!!
VB
28.05.2019. 12:40»
Tev ir gods šo lasīt
Tā var nojaust, ka Bojāram izcils prezidents ir Bērziņa un Vējoņa tipa surogāts. Kā jau tipiskam valsts kaitniekam, kam sauklis "jāieliel lielākais kretīns" ir norma. Vai tad Levits ir vainīgs, ka viņam nav uzradies neviens kaut cik cienījams konkurents? Ko var irst un zelēt šito tēmu? Problēma jau ...
Raxtat, it kā 1 negudrs muļķis nebūtu 1000 kārt nekaitīģāks, kā gudrs ienaidnieks visam, kas te ir!
lauķis
28.05.2019. 12:40»
Sandra Briķe
Tie, kas vienojās par ECT tiesnesi E.Levitu, lai paprasa tai tautas daļai, kura ir cietusi no tiesām, no atteiktām lietām Eiropas Cilvēktiesību tiesā, kuri bijuši spiesti pamest Latviju, jo viņiem atņemti iztikas līdzekļi, mājas un bērnu nākotne Latvijā, vai viņi vēlas tādu Prezidentu kā E.Levitu, kuram...
Latvijā ir gan gudri gan cienījami cilvēki,tikai viņi nav partijās.Partijas ir noziedzīgas pēc savas būtības,jotās vēlas iegūt varu un uzurpē tautas tiesības uz lietu lemšanu.
Sandra Briķe
28.05.2019. 12:37»
fakts
Kriminālnoziedznieku ,,shodka,, ar iesauku koalīcija iecels tādu pašu par prezidentu
Tie, kas vienojās par ECT tiesnesi E.Levitu, lai paprasa tai tautas daļai, kura ir cietusi no tiesām, no atteiktām lietām Eiropas Cilvēktiesību tiesā, kuri bijuši spiesti pamest Latviju, jo viņiem atņemti iztikas līdzekļi, mājas un bērnu nākotne Latvijā, vai viņi vēlas tādu Prezidentu kā E.Levitu, kuram nav svarīgas cilvēktiesības Latvijā, jo tās nav bijušas svarīgas arī iepriekšējiem NA Tieslietu ministriem, kuri lobē E.Levitu, vai tiešām nav palikuši Latvijā gudri un lojāli cilvēki Latvijas tautai? Nu jā, un ja Saeima kaut ko lems ne tā, tai sakarā ar esošo vienošanos par balsošanu, ir garantija, ka tā netiks atlaista - cits citu balsta, tādēļ tāda iepriekšēja vienošanās par balsojumu ir vairāk kā amorāla, tā ir krimināla.