Menu
Pilnā versija

Pievienot komentāru

Lapas:    7   6   5   4   3   2   1   



Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo

Dainis

04.07.2020. 23:53

Vienreizēji drosmīgs, izcils un pilnvērtīgs apraksts, cik var izteikt vienā šādā rakstā.

Es pateikšu vienu - salīdzinām tautas resursus TOREIZ un TAGAD un redzēsim, ka TORIZ tauta dzīvoja, atražoja savus cilvēkresursus - radīja bērnus, milzīgi auga dzimstība, auga cilvēku pārticība, latviskā kultūra tika piekopta pilnā apmērā, tiesiskums TOREIZ bija uz 500 % salīzdinot ar ŠODIEN - tiesikums ir ap 10 %. Lasi Viļa Seleckla rakstu, kur teikts, ka tiesiskums vieniem (pidariem) ir bende citiem (tautai):
01.03.2019 00:04
Vilis Seleckis: Kad tiesiskums pārvēršas par tiesiskuma bendi (109)

Ja, bija okupācija un bija vienas tautas privilēģijas, blati, korupcija, kas mūs nomāca, bet "sociālisms" bija kā bieds bagātajiem , tādēļ to izolēja, liedza tehnoloģijas, visādi grāva ekonomiku utt. Izturēt konkurenci bija grūti, jo sevišķi ar bruņošanos. Krievijas impēriju vienkārši nomāca ar bruņošanās sacensību.
Bija liela VAINA - Krievijas režīms neļāva tautai būt bagātiem, ļoti daudzi ierobežojumi grāva tautas iniciatīvu (Ķīna to saprata un pacēla savu ekonomiku, pretēji Krievijai), ko mēģināja attīstīt Gorbačovs, bet neizdevās (Krievijā daudz stulbuma), brīva iniciatīva biedēja, ka tauta var izzagt valsti, sagraus vai tml.

Ļoti pareizi pieminēts par "darba devēju'. Darbs pieder strādniekam, nevis lielmagnātiem un viņi lielās - "mēs jums dodam darbu (un verga algu?), citādi jūs badā nomirtu. Vergturi drīzāk paši nosprāgtu bez vergiem. Un tieši šie vergturi bija tie, kuri padzina tautu bēgļu gaitās no verdzības (to sauc par "VERGU SACELŠANOS"- bēga no valsts)

Viss raksts ir vienreizēji izcils. Tas ir pamats plašam pētniecības darbam, grāmatai.

Paldies, Ainār, par drosmi rakstīt par šādu tēmu
TOREIZ un TAGAD. Tauta Latvijā ir pilnīgi beztiesski vergi, bez valsts aizsardzības tiesību jomā. Man arī par šo tēmu ir ko teikt”.

Atbildēt

Frankfurtes desiņa

04.07.2020. 23:14

Autoriņ,saspieda tev atkal testikulas un "moča v golovu udarila"?Nu,izdzīvo kā spēj.Bet,īsāk,īsāk,lai arī savu domu nav.

Atbildēt

Jancis

04.07.2020. 22:44

Ir kas ir taisnība, ir kas ir autora uzskati. Piemēram, pa algām- neuzskatu, ka bija normāli, ka mana māte ar augstāko izglītību kā galvenā grāmatvede pelnīja kā tēvs ar septiņu klašu izglītību kā vienkāršs strādnieks kolhozā. Tēvs mani nesaprata, kad gribēju studēt, jo viņš tā arī teica- tu kā inženieris neko nenopelnīsi, nāc uz kolhozu, pēc pāris gadiem tiksi pie moskviča, ja labi rukāsi...PSRS bija labs tādiem kā kadišiem- ar divpirkstu pierīti- strādāji, nedzēri, labi pelnīji, bet pirkt nebija ko, ne par ko nedomāji... tādas Dž.Orvela 1984 līmeņa govis un aitas. PSRS laikos bija patiešām labas lietas kā bezmaksas izglītība, zemi kom. maksājumi utml, bet bija arī pavisam greizas kā algas inženieriem un krāvējiem. Nav pareizi teikt, ka viss toreiz bija slikti. Bija visādi. Ari tagad ir visādi.

Atbildēt

tāpēc

04.07.2020. 22:40

»

Kaapeec

Autors sasapņojies par algām - parastam rūpnīcas strādniekam alga bija no 90 līdz 120 rbļ. mēnesī. Un pārējais arī subjektīvas vaimanas, kam ar realitāti tik vien sakara, ka minēti dažādi "fakti". Tie paši "strādnieki" nekad mūžā lielākoties nespēja aiziet uz restorānu, kur karafe degvīna maksāja 10...


Strādnieku alga fabrikā bija no 150 rbļ, inženieriem maksāja 120, bet pudele degvīna restorānā pēc 2 stundu izstāvēšanas rindā, maksāja 6,12. Degvīnu Latvijā ražoja no koksnes hidrolīzes spirta, ko uz LB veda cisternās no Slokas celulozes kombināta. Desā, ko varēja nopirkt par 1,20 - 2,20, izstāvot garā rindā, reizēm, gadījās žurku spalvas. Dzīvokli Rīgā latvietim saņemt praktiski bija neiespējami, tos dabūja ievazātie krievi pēc 8-10 kopmītnē nodzīvotiem gadiem.

Atbildēt

Kaapeec

04.07.2020. 22:22

Autors sasapņojies par algām - parastam rūpnīcas strādniekam alga bija no 90 līdz 120 rbļ. mēnesī. Un pārējais arī subjektīvas vaimanas, kam ar realitāti tik vien sakara, ka minēti dažādi "fakti". Tie paši "strādnieki" nekad mūžā lielākoties nespēja aiziet uz restorānu, kur karafe degvīna maksāja 10 rbļ. Bija jādzer uz ielas vai kur citur par 4.12 rbļ. Un tas "attīstītā sociālisma" periodā.

Atbildēt

komisars

04.07.2020. 22:20

Ir lietas, kurām var piekrist ( par izglītības pieejamību, kaut gan par Mākslas aakadēmiju, juristiem
varētu pdiskutēt), bet kopumā muļķības, sevišķi jau par iespējām saņemt dzīvokli vai istabiņu ( it sevišķi Rīgā). Raksta autors laikam ir bijis pietuvinātais.

Atbildēt

nu tad

04.07.2020. 22:18

»

diemžēl

jāpiekrīt,vienīgās blēņas ir autora pārliecība,ka neesot pārkrievotu latviešu.Tādu ir daudz un bija daudz


nosauc vismaz dažus konkrētus pārkrievotus latviešus no tiem daudzajiem kas ir.

Atbildēt

nu davai davalka

04.07.2020. 22:15

»

nu nu

Davai atpakaļ paradīzē: skat. kaut vai Товарный дефицит в СССР, krievu vikipēdijā, he he


Labāk Товарный дефицит, nekā toksisku mēslu pārpilnība, ko pie tam tautas lielākā daļa nevar nopirkt.

Atbildēt

diemžēl

04.07.2020. 22:12

jāpiekrīt,vienīgās blēņas ir autora pārliecība,ka neesot pārkrievotu latviešu.Tādu ir daudz un bija daudz.

Atbildēt

nu nu

04.07.2020. 22:09

Davai atpakaļ paradīzē: skat. kaut vai Товарный дефицит в СССР, krievu vikipēdijā, he he ...

Atbildēt

Aga

04.07.2020. 21:53

»

111

Piekrītu autoram. Paldies


raksti vēl par velti Pietiek!

Atbildēt

nelaime tā

04.07.2020. 21:38

»

veterāns

Ja jau bija tik labi , tad kāpēc bija Baltijas ceļš un Barikādes un Tautas vienotība ?Autors nerunā visu. Ja pie varas nebūtu palikuši tie paši pidari , tad ,iespējams, mēs dzīvotu daudz labāk...


ka tie paši pidari: čekisti un komuņjagas, "Latvijas ceļa" rindās, turpināja savu postošo darbu, bet Vienotība un tās kroplās atvases: JKP un Par, ir LC tikumiskie un ideoloģiskie mantinieki

Atbildēt

veterāns

04.07.2020. 21:32

Ja jau bija tik labi , tad kāpēc bija Baltijas ceļš un Barikādes un Tautas vienotība ?Autors nerunā visu. Ja pie varas nebūtu palikuši tie paši pidari , tad ,iespējams, mēs dzīvotu daudz labāk .
Ko es esmu ieguvis - dzīvokli , mašīnu un galvenais , garīgi ezotēro literatūru , kuru pa šiem gadiem esmu lietderīgi izmantojis. Mūsdienu valdošā sistēma ir parazītiska un tāpēc nojaucama un kleptokrāti visu rangu - tiesājami ,īpašumi nacionalizējami.Ir jāpatur labākais , kas bija padomijā un , kas ir šodienas iekārtā .

Atbildēt

janis

04.07.2020. 21:23


Tā tas bija! Arī cilvēki bija atvērtāki,sirsnīgāki.
Okupācija,vēsturiskā atmiņa,ideoloģiskais stulbums un propagandas demagoģija kavēja to novērtēt,bet šodien tas viss ir kāpināts kubā.
Vērtējam šodien.

Atbildēt

Uldis

04.07.2020. 21:08

PSRS bija Absolūtā ļaunuma, Mordora, apogeja. Paldies Dievam no tā palicis tikai nožēlojams "ogrizoks", kam tūlīt būs gals.
Kādreiz teica: "империя зла", tagad tā ir "империя козла". Ne jau velti krievu virspidars, Putins, tā pārdzīvo par zaudējumu, ka PSRS sabrukumu nosauca par lielāko ģeopolitisko katastrofu.

Atbildēt

Viesturs

04.07.2020. 21:01

Paldies autoram, katram vārdam var tikai piekrist.

Atbildēt

111

04.07.2020. 20:59

Piekrītu autoram. Paldies.

Atbildēt

Otto

04.07.2020. 20:52

Pirmo reizi pēc ilgāka laika lasu rakstu ,kur ir uzrakstīta TAISNĪBA. Viss bija tieši tā. Bēdīgākais ir tas , ka mūs tagad nežēlīgi apzog savējie ,kas nenotika PSRS laikā.

Atbildēt

tos laikus piedzīvojis

04.07.2020. 20:50

Tagadējā Kariņ/Levit kliķe apzog tautu tik ciniski, ka kaut ko tādu padomju laikos pat iedomāties nespējām

Atbildēt

Noziegumu attaisnotājam

04.07.2020. 20:28

Pēc autora domām Latvijas okupācija nebija nekas slikts un Ainārs K. labprāt dzīvotu tādā vergu iekārtā kāda ir ķīnā.

Atbildēt

eks-tālaika-persona

04.07.2020. 20:18

Raksts izsmeļošs un saprotams.Raksta noslēgumā redzama doma-sabrūk tādas sistēmas,kuras nav bāzētas uz ekonomikas pamatprincipiem.Sabruka iepriekšējā iekārta kā loģisks noslēgums nepareizai saimniekošanas un valsts pārvaldes sistēmai.Nav nevienam noslēpums atziņa ----vai var izdzīvot visa sabiedrība ja tās eksistenci ar savu uzņēmējdarbību un pievienotās vērtības radīšanu nodrošina tikai ap 20% uzņēmēji bet pārējie 80% sabiedrības tikai patērē.Tādas sistēmas tāpat kā iepriekšējo iekārtu sagaida krahs.
Kāds ir mūsu iekārtas liktenis nav ne nojausmas jo ekspertu viedokļi ir ļoti dažādi un vienotas koncepcijas attīstībai liekas ka nav

Atbildēt

Lapas:    7   6   5   4   3   2   1   

Jūsu vārds:

Komentāra teksts: