Uz grāmatnīcām dodas Indriķa Latvieša jaunā romāna „Nāve” („Bailes – 4”) pirmā daļa
Izdevēji · 28.10.2021. · Komentāri (0)
Rādīt komentārus, sākot ar: pirmo | pēdējo
Atis Priedītis
28.10.2021. 14:19Es turpināšu citu pieeju. Pamazām taps manas jau izdotās grāmatas "Gan jau rīts mūs atradīs" turpinājums. Iespējamais jaunās grāmatas nosaukums "Gan jau rīts mūs atradīs II daļa 21.gadsimnts". Grāmatā skaudri reālistiski aprakstīšu patiesus manā dzīvē ļoti nozīmīgus notikums, nenosaucot to cilvēku vārdus, kuri pret mani izturējās manuprāt, ļoti nekorekti. Šo pieeju es sāku jau pirmajā grāmatā cerībā, ka sāks atmosties šo cilvēku sirdsapziņa un viņi paši sāks par visu izstāstīt pilnīgi atklāti kā viss izskatījās no viņu skata punkta.
Vienīgais ko panācu - izdevās ar kādu mūsdienu superslavenību sazināties un viņa ieteikums bija vienkāršs - lai es sūdzoties tiesā. Skaidrs, ka pensionāram pret miljonāru izredžu nav nekādu un es tiesā nevienu neiesūdzēju.
Ceru, ka vismaz daži jaunās grāmatas notikumu dalībnieki tomēr atradīs sevī spēku kaut ko atklāti izstāstīt.
vnkEx
28.10.2021. 14:29»
Atis Priedītis
Es turpināšu citu pieeju. Pamazām taps manas jau izdotās grāmatas "Gan jau rīts mūs atradīs" turpinājums. Iespējamais jaunās grāmatas nosaukums "Gan jau rīts mūs atradīs II daļa 21.gadsimnts". Grāmatā skaudri reālistiski aprakstīšu patiesus manā dzīvē ļoti nozīmīgus notikums, nenosaucot to cilvēku vārdus...
Klau, mīzēj, ja baidies nosaukt vārdus, tad neraksti vispār, vai pagaidi vēl dažus gadu desmitus - gala rezultā gan tu, gan tie, kurus baidies nosaukt vārdā, nomirs, un problēma pati no sevis izzudīs!
Atis Priedītis
28.10.2021. 14:40»
vnkEx
Klau, mīzēj, ja baidies nosaukt vārdus, tad neraksti vispār, vai pagaidi vēl dažus gadu desmitus - gala rezultā gan tu, gan tie, kurus baidies nosaukt vārdā, nomirs, un problēma pati no sevis izzudīs
Liecības, kuras tiek izspiestas no cilvēkiem ar varu nav liecības, bet gan cilvēku spīdzināšana. Es savās grāmatās šiem cilvēkiem dodu iespēju pašiem par visu atklāti izstāstīt un no šī principa neatkāpšos. Jau tas es pirmais Latvijā atļaujos rakstīt par to par ko klusē pat tik drosmīgais Lato Lapsa. Tātad par gļēvuli mani uzskatīt nevajadzētu.
Eduards Lunis
28.10.2021. 15:26---Grāmatas-šīs Jūsu Patiesās grāmatas par personāžiem, kuru vietai jau sen būtu jābūt atbilstoši pelnītajam-nopietni ir paātrinājušas Latvijas atdzimšanas procesu!
Nekāda samaksa-naudas izteiksmē-nevar būt ekvivalenta. atbilstoša grāmatu nozīmīgumam-LAI JUMS LABA VESELĪBA UN VEIKSME !
🎃
28.10.2021. 15:40Būtu labi, ja izlasītu to kāds psihologs un tad dotu Indriķa pseidonīma nēsātāja psiholoģisko portretu.
Harijs Poters
28.10.2021. 15:43Paldies Lato par darbu un grāmatu. Cerams ka sabiedrība sakustēsies, vismaz kāda sabiedrības daļa. Apnicis dzīvot un strādāt šajā melu,atsevišķu personu nesodāmības un korupcijā noslīkušajā valstī. Vairums cilvēku ko pazīstu sāk nopietni apsvēr iespēju pamest šo valsti un baudīt dzīvi kur citur, valstī kur ir tiesības un brīvības. Aizbraukšanu vienīgi attur dzimtas saknes un domas par ko tad mūsu tēvi un vectēvi ir cīnījušies.
Veiksmi Tev Lato.
Atis Priedītis
28.10.2021. 15:45Tas ko dara Lato Lapsa tā ir manipulēšana ar ļaunumu. Par kaut ko raksta, kaut ko pilnībā noklusē. Tādā veidā nekāda Latvijas atdzimšana nav iespējama.
Nu
28.10.2021. 15:55»
Atis Priedītis
Tas ko dara Lato Lapsa tā ir manipulēšana ar ļaunumu. Par kaut ko raksta, kaut ko pilnībā noklusē. Tādā veidā nekāda Latvijas atdzimšana nav iespējama
... dzīvot arī tomēr gribas , tagad tiks nograuta visa oligarhālā blice un aptīrīta visā pasaulē ... par tiem var rakstīt ,protams , šo to ievērojot ..
Piekrītu
28.10.2021. 16:00»
Atis Priedītis
Tas ko dara Lato Lapsa tā ir manipulēšana ar ļaunumu. Par kaut ko raksta, kaut ko pilnībā noklusē. Tādā veidā nekāda Latvijas atdzimšana nav iespējama
ABSOLŪTA TAISNĪBA!
Tieši tā!
28.10.2021. 16:01»
🎃
Būtu labi, ja izlasītu to kāds psihologs un tad dotu Indriķa pseidonīma nēsātāja psiholoģisko portretu
To vajadzēja jau labu laiku atpakaļ uzsākt darīt.
pietiek.lap$$as pa$$ūtījumgalc
28.10.2021. 16:23»
Atis Priedītis
Tas ko dara Lato Lapsa tā ir manipulēšana ar ļaunumu. Par kaut ko raksta, kaut ko pilnībā noklusē. Tādā veidā nekāda Latvijas atdzimšana nav iespējama
Nauda ne$$mird!!
domāju
28.10.2021. 16:58Vajadzētu tādas grāmatas iekļaut skolu obligātajā literatūrā, lai skolas bērni zinātu mūsu varoņu nedarbus.
Atis Priedītis
28.10.2021. 17:00»
domāju
Vajadzētu tādas grāmatas iekļaut skolu obligātajā literatūrā, lai skolas bērni zinātu mūsu varoņu nedarbus
Protams, un daži no tiem par kuriem Lapsa neraksta kļūtu par absolūtiem varoņiem bērnu acīs.
Pēteris
28.10.2021. 17:25»
Atis Priedītis
Protams, un daži no tiem par kuriem Lapsa neraksta kļūtu par absolūtiem varoņiem bērnu acīs
Ko tu te vari cīnīties ar savu verbālo caureju! Ko tu esi sarakstījis? Kur ir tavi rakstu darbi? Sevi uzskati pārāku par Lato Lapsu? Smieklīgs večuks...
Atis Priedītis
28.10.2021. 17:26»
Pēteris
Ko tu te vari cīnīties ar savu verbālo caureju! Ko tu esi sarakstījis? Kur ir tavi rakstu darbi? Sevi uzskati pārāku par Lato Lapsu? Smieklīgs večuks
Esmu izdevis jau 17 grāmatas. Internetā tās var atrast.
Atis Priedītis
28.10.2021. 17:28»
Pēteris
Ko tu te vari cīnīties ar savu verbālo caureju! Ko tu esi sarakstījis? Kur ir tavi rakstu darbi? Sevi uzskati pārāku par Lato Lapsu? Smieklīgs večuks
Autobiogrāfiskas atmiņas
Gan jau rīts mūs atradīs — grāmata izdota ar īsto vārdu Atis Priedītis. Autorizdevums (2018)
Dzejoļu krājumi
12 stāsti par mīlestību. Varakļāni: Domu pērles (2018)
Par visu. Rīga: Ezerrozes grāmatas (2018)
Pirms sapnis izgaist, naktī iet. Rīga: Ezerrozes grāmatas (2020)
Pamazām apmulst pavasarī. Rīga: Ezerrozes grāmatas (2020)
Pasauli zīmēt mēs sākām divatā. Rīga: Ezerrozes grāmatas (2021)
Pieskāriens no debesīm. Alises Hanas glezniņas un Andra Marta dzejoļi. Rīga: Ezerrozes grāmatas (2021)
Fantastikas žanra grāmatas
Kristaps — slepenie protokoli. Rīga: Ezerrozes grāmatas (2019)
Zēns, meitene, internets un gadījums — otra autore Anete Felkere. Rīga: Avots (2019)[2]
Kas notika pirms "Reiz bija" — otra autore Anete Felkere. Rīga: Ezerrozes grāmatas (2020)
Zēns, meitene, internets un gadījums 2.daļa Satikšanās — otra autore Anete Felkere. Rīga: Ezerrozes grāmatas (2020)
Literārās pasakas
Noslēpumainās upes stāsti. Rīga: Ezerrozes grāmatas (2021)
Tas, kurš draudzējas ar zvaigznēm. Annas Ābeles ilustrācijas. Rīga: Ezerrozes grāmatas (2021)
Sarunas ar rasas lāsēm. Ritas Ingas Freimanes gleznošanas studijas dalībnieku gleznas. Rīga: Ezerrozes grāmatas (2021)
Dziesmu notis
Cerību zvaigznīte — grāmata izdota ar īsto vārdu Atis Priedītis. Rīga: Ezerrozes grāmatas (2019)
Citas grāmatas
Kad kļuvu vientulībai lieks — Aidas Skalbergas gleznu reprodukcijas un Andra Marta dzejoļi. Varakļāni: Domu pērles (2018)
Skalbergu dzimtas leģendas — Skalbergu dzimtas ciltskoka pētījums, grāmata izdota ar īsto vārdu Atis Priedītis, citi autori: Guntis Priedīte un Kaspars Skalbergs. Rīga: Ezerrozes grāmatas.
kļimoviča aita
28.10.2021. 19:33»
🎃
Būtu labi, ja izlasītu to kāds psihologs un tad dotu Indriķa pseidonīma nēsātāja psiholoģisko portretu
Vai TAVS psiholoģiskais portrets ir HELOVĪNA ĶIRBIS?
kļimoviča aita
28.10.2021. 19:35»
Tieši tā!
To vajadzēja jau labu laiku atpakaļ uzsākt darīt
Kas ir, ko, KIRBI, pats ar sevi sarunājies?
Vai tu zini, kā to dēvē psihiatrijā?
atrunā no slimnīcas
28.10.2021. 19:50Diemžēl jauni cilvēki saņem palīdzību stacionārā novēloti, āmp ,,atrunā,, jaunus cilvēkus -40gadiem no stacionāra un labākā gadījumā nonāk reanimācijā vai mirst....
Vakcinācija pasargā no kovida vismaz 6 mēneši no pilna vakcinācijas kursa, izdariet secinājumus... vīrus mākslīgi radīts populācijas samazināšanai...
kļimoviča aita
28.10.2021. 21:26»
atrunā no slimnīcas
Diemžēl jauni cilvēki saņem palīdzību stacionārā novēloti, āmp ,,atrunā,, jaunus cilvēkus -40gadiem no stacionāra un labākā gadījumā nonāk reanimācijā vai mirst...
A tu neļaujies atrunāties no slimnīcas, dodies uz turieni pats savā gaitā, vismaz 6 reizes nedēļā! Skrien pa priekšu amp karietei! Labākajā gadījumā tu nonāksi reanimācijā.
Nav grūti aprēķināt, ka tu būsi pasargāts no kovida vismaz 60 mēnešus, atliek vien tev iziet 10 pilnus vakcinācijas kursus. Sāc jau šovakar, jo vīrus(s) ir radīts mākslīgi, lai tādi kā tu samazinātu populāciju. Izdari secinājumus...
tu
29.10.2021. 00:20»
Atis Priedītis
Esmu izdevis jau 17 grāmatas. Internetā tās var atrast
vēl pats sev neesi apnicis?
Atis Priedītis
29.10.2021. 06:27»
tu
vēl pats sev neesi apnicis
Zini, ka nē! Tikai pateicoties manām aktivitātēm rakstot komentārus cilvēki kaut ko uzzina par tādu rakstnieku kā Andris Marts. Vakar saņēmu ziņu, ka pat Latvija Nacionālā Bibliotēka vēlas lai mana grāmata "Gan jau rīts mūs atradīs" tiekot izdota atkārtoti. Šo grāmatu pieprasot daudzas Latvijas bibliotēkas. Ja es klusētu, ne par mani, ne par manām grāmatām neviens neko nezinātu. Pat Lato Lapsam esot aizliegts par mani kaut ko rakstīt. Iemesls - esmu uzdrošinājies savās grāmatās rakstīt par to, par ko citi masu mediji kategoriski rakstīt atsakās. Par patiesiem VDK cilvēku vajāšanas gadījumiem izmantojot Zersetzung metodi ir iespējams uzzināt tikai no divām manām grāmatām.
Pievienoju vēlreiz abu grāmatu failu adreses.
"Gan jau rīts mūs atradīs" - https://failiem.lv/f/rgagpaqtg
"Kristaps - slepenie protokoli" - https://failiem.lv/f/v8msrgujc
viedoklis
29.10.2021. 09:14Piedodiet atvainojiet, bet palasot jūsu komentārus, jums taču nav ne mazākās sajēgas par politiku vai pārvaldi. Kādas grāmatas jums var būt? Kā baura grāmatas var kādam traucēt? Bija Priedītis, kurš šeit rakstīja sakarīgus rakstus, tas ir jūsu tēvs? Esmu pamanījis, bieži krietniem vecākiem neizdodas izaudzināt krietnus bērnus
BPA PUDEĻU ŪDENIS VENDEN UN EDEN SEKAS?!
29.10.2021. 09:18EDEN UN VENDEN PIEVIENO BISFENOLU A DZERAJAMAM ŪDENIM, NEBRĪNATIES, KA JUTĪSIETIES SLIKTI UN SAGAIDĪTĀ LABUMA VIETĀ VARAT SAŅEMT METABOLO SIDROMU, DIEMŽĒL EU ATĻAUJ INDĒT SAVUS IEDZĪVOTOJUS AR ŠĪM INDĒM, KURU PIEVIENOJOT MAZĀS DEVĀS ILGTERMIŅĀ NODARA NEATGRIEZENISKU KAITĒJUMU VESELĪBAI, HORMONĀLU DISBALANSU, AUDZĒJUS UTT.
Atis Priedītis
29.10.2021. 09:28»
viedoklis
Piedodiet atvainojiet, bet palasot jūsu komentārus, jums taču nav ne mazākās sajēgas par politiku vai pārvaldi. Kādas grāmatas jums var būt? Kā baura grāmatas var kādam traucēt? Bija Priedītis, kurš šeit rakstīja sakarīgus rakstus, tas ir jūsu tēvs? Esmu pamanījis, bieži krietniem vecākiem neizdodas...
Manas grāmatas joprojām ir Latvijā vienīgās, kurās aprakstīti tādi VDK veiktie vajāšanu gadījumi par kuriem ir kategoriski aizliegts rakstīt. Tās ir manas personiskās atmiņas un rakstot šīs grāmatas es neko nezināju par tām gandrīz 2 miljoni publikācijām Googles vācu valodas vidē. Tas nozīmē tikai to, ka arī Latvijā šādas vajāšanas notika, tikai lielajiem masu medijiem rakstīt par tām ir aizliegts. Acīmredzot, kādam manas atmiņas tiešām pamatīgi traucē.
Uldis
29.10.2021. 11:28»
atrunā no slimnīcas
Diemžēl jauni cilvēki saņem palīdzību stacionārā novēloti, āmp ,,atrunā,, jaunus cilvēkus -40gadiem no stacionāra un labākā gadījumā nonāk reanimācijā vai mirst...
Laicīga testēšana, ko mums liedz morālie kropļi: Kariņš ar Pavļutu, 90% pasargātu no nonākšanas līdz slimnīcai, plaušu ventilējamiem un kapa. Es ceru, ka visi viņu upuri tiem rādās sapņos, tā, ka tie sajuks prātā.
nu gan!
29.10.2021. 11:34»
viedoklis
Piedodiet atvainojiet, bet palasot jūsu komentārus, jums taču nav ne mazākās sajēgas par politiku vai pārvaldi. Kādas grāmatas jums var būt? Kā baura grāmatas var kādam traucēt? Bija Priedītis, kurš šeit rakstīja sakarīgus rakstus, tas ir jūsu tēvs? Esmu pamanījis, bieži krietniem vecākiem neizdodas...
Cerams, ka tā prokrieviskā staļinistu cūka jau ir pie staļina un klausās Kabzdonu un, lai tur nekad neiestājas enerģētiskā krīze.
Baurs, tas ir zemnieks, kas pabaro cilvēci, atšķirība no jums, batrakiem, kas vazājas apkārt, meklējot, kur ko nozagt.
Atis Priedītis
29.10.2021. 11:58Savukārt mana grāmata "Gan jau rīts mūs atradīs" jau otro reizi dodas uz tipogrāfiju. Tikai lielie masu mediji par manu grāmatu arī šoreiz klusēs, jo tajā rakstītais ir valdošajām aprindām daudz bīstamāks nekā šajā rakstā popularizētajai grāmatai. Un atšķirībā no Lato Lapsas neviens lielais masu medijs par šo grāmatu un arī par mani neko nerakstīs. Manis joprojām vienkārši nav.
Хм
29.10.2021. 14:09»
Atis Priedītis
Manas grāmatas joprojām ir Latvijā vienīgās, kurās aprakstīti tādi VDK veiktie vajāšanu gadījumi par kuriem ir kategoriski aizliegts rakstīt. Tās ir manas personiskās atmiņas un rakstot šīs grāmatas es neko nezināju par tām gandrīz 2 miljoni publikācijām Googles vācu valodas vidē. Tas nozīmē tikai to...
Да все уже знают и про диагнозы про психбольных, и подброшенные наркотики и прочее. С чего вы уже какой год упорно бубните, что это никто не знает?
Извините, а в чем смысл еще раз это писать или читать, если все описано на уровне "персона А меня пытала, персона Б меня била, теперь я жду, когда у них совесть заиграет и они пойдут признаются"?
Ну детский сад, ей богу. На уровне "я видел как политик Х брал взятку, а политик ХХХ страшный педофил, но я никому не скажу их имена, пусть они публично признаются".
А если не признаются, буду каждый год писать по книге!!! Вот так!
Хм
29.10.2021. 14:18»
tu
vēl pats sev neesi apnicis
Похоже, это просто такой бесплатный маркетинг. Как сейчас баннеры висят иногда "врачи вам не расскажут о таком средстве, им запрещено бигфармой!!! Народ ведется, кликает-а там рецепт типа "пейте каждый вечер воду с лимоном и медом и не заболеете!!! Купите нашу книгу, где даны самые точные рецепты, ведь в рецепте весь секрет!!!" И кто-то купит! А там и секрет раскрыт-ложка меда и поллимона на стакан воды. Ну а если и заболеете-кому вы претензии выставите?
И при этом формально слабо врет-врачи действительно не говорят об этом методе) Ну а утверждение "им запрещено" попробуй опровергни)
Так и тут. Почитают, почитают и пойдут покупать. А там описание, как персона Б спать не давала 3 суток.
Из википедии "Тактика, применявшаяся в Zersetzung, обычно заключалась в нарушении частной или семейной жизни жертвы. Это часто включало психологические атаки в форме газлайтинга . Другие методы включают повреждение имущества, саботаж автомобилей, преднамеренно неправильное лечение, клеветнические кампании , включая отправку фальсифицированных компрометирующих фотографий или документов семье жертвы, донос , провокация , психологическая война , психологическая подрывная деятельность , прослушивание телефонных разговоров и прослушка"
Это все давно известно. Но автор для нагнетания постоянно твердит "Никто не знает об этих методах" для интриги.
Хм
29.10.2021. 14:27Вспомнился анекдот про неуловимого Джо
Городок в западно-американской степи. Салун. За столом сидят два ковбоя, местный и приезжий, и пьют виски. Вдруг по улице кто-то проносится на огромной скорости, паля во все стороны из револьверов. В салуне никто и ухом не ведёт. Приезжий местному:
— Билли?
— Да, Гарри?
— Что это было, Билли?
— Это был Неуловимый Джо, Гарри.
— А почему его зовут Неуловимым Джо, Билли?
— Потому что его никто ещё не поймал, Гарри.
— А почему его никто ещё не поймал, Билли?
— Потому что он нахрен никому не нужен, Гарри.
Atis Priedītis
29.10.2021. 14:37»
Хм
Вспомнился анекдот про неуловимого Джо...
Latvijā par Zersetzung metodi nav neviena raksta lielajos masu medijos. Tā kā apgalvojums, ka visi to jau sen zina ir melīgs. Pat Lato Lapsa kad viņam tika piedāvāts publicēt plašu rakstu par šo metodi atbildēja - "Neviens tam neticēs". Pēc tam gan nopublicēja tikai rakstiņu par ļoti minimālu šīs metodes lietošanas izpausmi. Par to, ko savās grāmatās rakstu es publikāciju Latvija lielajos masu medijos nav.
Хм
29.10.2021. 14:45»
Atis Priedītis
Latvijā par Zersetzung metodi nav neviena raksta lielajos masu medijos. Tā kā apgalvojums, ka visi to jau sen zina ir melīgs. Pat Lato Lapsa kad viņam tika piedāvāts publicēt plašu rakstu par šo metodi atbildēja - "Neviens tam neticēs". Pēc tam gan nopublicēja tikai rakstiņu par ļoti minimālu šīs metodes...
Не публикуют, потому что НЕ ИНТЕРЕСНО. Вот все знают, что был Гулаг. И в начале 90-тых был всплеск литературы о жизни в гулаге. А сейчас практически ничего не печатается. Потому что старшее поколение УЖЕ прочитало. А младшему НЕ интересно. Как не интересны старшему поколению зверства помещиков в 19 веке или в 17.
И какая уже разница в деталях, вначале в 17 веке при пытках на признание о колдовстве отрезали вначале правую ногу, и потом левую руку, или вначале обе руки, а потом обе ноги? Достаточно знать, что такие пытки были.
Ну и тем более вы все равно не готовы назвать настоящие имена. А когда нет настоящих имен, то возникает вполне логичное предположение-а может, и нет этих настоящих имен? А может автор дофантазировал?
Вот пока не были открыты мешки КГБ, как любила интеллигенция рассказывать об ужасных пытках КГБ, как людей лишали работы, не давали учиться и т.д. И тут открылись мешки, нашлись настоящие фамилии, и о чудо! Этот спокойно ЛУ закончил, тот на хорошей должности работал! И уже рассказы идут "ну я им всякую фигню рассказывал, они записывали и больше ничего такого не было". Потому что по биографии этоко человека прекрасно видно, как "ужасна" была его жизнь: позволили учиться в ВУЗЕ, но не дали диплом защитить. Да это прям то же самое, как 3 суток спать не давать и бить мешком с песком по почкам.
Никто и не спорит, что были и те, кого и пытали, и били.
Atis Priedītis
29.10.2021. 14:50»
Хм
Не публикуют, потому что НЕ ИНТЕРЕСНО. Вот все знают, что был Гулаг. И в начале 90-тых был всплеск литературы о жизни в гулаге. А сейчас практически ничего не печатается. Потому что старшее поколение УЖЕ прочитало. А младшему НЕ интересно. Как не интересны старшему поколению зверства помещиков в 19 ...
"Ну и тем более вы все равно не готовы назвать настоящие имена. А когда нет настоящих имен, то возникает вполне логичное предположение-а может, и нет этих настоящих имен? А может автор дофантазировал?" Esmu šos uzvārdus nosaucis jau vairākkārt. Un man nav vēlēšanās tos publiskot atkal un atkal. Ir skaidrs, ka šie cilvēki visu noliegs un neko atklāti nestāstīs. Bet mana atmiņas paliks kā patiesas vēstures liecības iepretim viņu klusēšanai.
Хм
29.10.2021. 14:59»
Atis Priedītis
"Ну и тем более вы все равно не готовы назвать настоящие имена. А когда нет настоящих имен, то возникает вполне логичное предположение-а может, и нет этих настоящих имен? А может автор дофантазировал?" Esmu šos uzvārdus nosaucis jau vairākkārt. Un man nav vēlēšanās tos publiskot atkal un atkal. Ir skaidrs...
странно, тут же ниже вы утверждали, что нет смысла их называть, потому что не доказать, и они будут отрицать.
Ну так назовите еще раз и подайте в суд. И вот когда суд или полиция откажет в заявлении, тогда и можно будет говорить о том, что не хотят расследовать. А уж заранее утверждать, что смысла нет, ну это несерьезно.
Atis Priedītis
29.10.2021. 15:01»
Хм
странно, тут же ниже вы утверждали, что нет смысла их называть, потому что не доказать, и они будут отрицать...
Izrādās šiem notikumiem ir iestājies 30 gadu noilgums. Tādu atbildi es saņēmu pēc oficiāla iesnieguma uzrakstīšanas. Tātad viss ko es varu - publicēt savas atmiņas.
Хм
29.10.2021. 15:07»
Atis Priedītis
Izrādās šiem notikumiem ir iestājies 30 gadu noilgums. Tādu atbildi es saņēmu pēc oficiāla iesnieguma uzrakstīšanas. Tātad viss ko es varu - publicēt savas atmiņas
Факт только один- вы упорно не желаете называть эти фамилии. Все остальное-лирика.
Atis Priedītis
29.10.2021. 15:11»
Хм
Факт только один- вы упорно не желаете называть эти фамилии. Все остальное-лирика
Ja jau jūs tik ļoti gribat - par visu ļoti labi zina R.Pauls, V.Birkavs, R.Labaonovskis un I.Godmanis. Esmu pat mēģinājis sazināties ar viņiem, bet bezcerīgi. Tikai lasiet uzmanīgi - ZINA. Un viņi varētu pastāstīt ļoti daudz, tikai ir iestājies 30 gadu noilgums un viņi itin mierīgi var turpināt klusēt.
Хм
29.10.2021. 15:18»
Atis Priedītis
Ja jau jūs tik ļoti gribat - par visu ļoti labi zina R.Pauls, V.Birkavs, R.Labaonovskis un I.Godmanis. Esmu pat mēģinājis sazināties ar viņiem, bet bezcerīgi. Tikai lasiet uzmanīgi - ZINA. Un viņi varētu pastāstīt ļoti daudz, tikai ir iestājies 30 gadu noilgums un viņi itin mierīgi var turpināt klusēt...
ага, чтобы они сказали "все знает Atis Piedītis, у него и спрашивайте"
и все по кругу
Atis Priedītis
29.10.2021. 15:23»
Хм
ага, чтобы они сказали "все знает Atis Piedītis, у него и спрашивайте
Tas ko jūs rakstat ir tipiska Zersetzung metode un es nevēlos šādā procesā vairāk piedalīties. Jūs jau tā man atklājāt ļoti daudz par ko Latvijā tiek pilnībā noklusēts. Diskusiju ar jums neturpināšu.
vnkEx
29.10.2021. 16:33»
Хм
Факт только один- вы упорно не желаете называть эти фамилии. Все остальное-лирика
Piekrītu katram Jūsu komentāram! Plika d1ršana no Priedīša puses, gan par personām, kas viņam darījuši pāri, gan par to, ka "visu ļoti labi zina R.Pauls, V.Birkavs, R.Labaonovskis un I.Godmanis."
Un tā jau gadiem ilgi, tūkstošiem komentāru zem dažādiem nesaistītiem rakstiem - tieši tāpat kā savulaik spamoja Mikrop1sāna brigāde, tipa "partizānu marketings", jeb atklāti sakot - cilvēku izbesīšana.
Nezinu par dzejas izdevumiem, iespējams, ka A.Martam tas padodas, bet, intereses pēc atvilktās un pārlasītās šīs 2 augstāk minētas neizraisa vēlmi tērēt laiku/naudu pārējām.
Atis Priedītis
29.10.2021. 16:46»
vnkEx
Piekrītu katram Jūsu komentāram! Plika d1ršana no Priedīša puses, gan par personām, kas viņam darījuši pāri, gan par to, ka "visu ļoti labi zina R.Pauls, V.Birkavs, R.Labaonovskis un I.Godmanis...
Agri vai vēlu viss uzzies gaisā. Kāpēc jūs uzskatat, ka variants par visu klusēt ir tas labākais. Arī šis portāls visu laiku kacina cilvēkus, kuri "dara sliktas lietas". Un tam ko es rakstu ir arī sekas. Pavisam nesen portālā lsm_lv tika publicēta informācija par komponista Mārča Kalniņa dziesmu aizliegšanu un viņa garīgu iznīcināšanu. Un tas ir tikai sākums.
Atis Priedītis
29.10.2021. 16:53Raksts par komponista Mārča Kalniņa dziesmu aizliegšanu un garīgu iznīcināšanu.
Vainīgā cilvēka vārds nosaukts netiek, bet mūziķi ļoti labi zina, kurš par to parūpējās.
https://www.lsm.lv/raksts/kultura/muzika/mana-pateiciba-viniem--daiga-mazversite-ar-gramatu-cel-pieminekli-20-gadsimta-estrades-muzikiem.a420430/
vnkEx
29.10.2021. 16:53»
Atis Priedītis
Agri vai vēlu viss uzzies gaisā. Kāpēc jūs uzskatat, ka variants par visu klusēt ir tas labākais. Arī šis portāls visu laiku kacina cilvēkus, kuri "dara sliktas lietas". Un tam ko es rakstu ir arī sekas. Pavisam nesen portālā lsm_lv tika publicēta informācija par komponista Mārča Kalniņa dziesmu aizliegšanu...
Jums īsa atmiņa, te būs mans vakardienas kometārs:
...ja baidies nosaukt vārdus, tad neraksti vispār, vai pagaidi vēl dažus gadu desmitus - gala rezultā gan tu, gan tie, kurus baidies nosaukt vārdā, nomirs, un problēma pati no sevis izzudīs!...
Manā skatījumā, uzvedaties kā balodis no pasakas: protu, protu, čušš.
Dažiem 50-60gadniekiem vēl varētu būt interesanti nosauktie vārdi, bet 20-30gadniekiem tāds Priedītis un 30 gadus seni notikumi vispār neimteresē.
Atis Priedītis
29.10.2021. 17:00»
vnkEx
Jums īsa atmiņa, te būs mans vakardienas kometārs...
Es taču tikko tos vārdus nosaucu. Visus notikumus esmu aprakstījis savās divās grāmatās. Viena no tām pēc Latvijas Nacionālās bibliotēkas lūguma tiks izdota atkārtoti jo par grāmatu "Gan jau rīt mūs atradīs" šobrīd lielu interesi izrāda citas Latvijas bibliotēkas. Jūsuprāt tie cilvēki ir pilnīgi muļķi vai pat idioti?
Priedītis - Priedītis - Priedītis. Un atkal Priedītis...
29.10.2021. 17:01»
viedoklis
Piedodiet atvainojiet, bet palasot jūsu komentārus, jums taču nav ne mazākās sajēgas par politiku vai pārvaldi. Kādas grāmatas jums var būt? Kā baura grāmatas var kādam traucēt? Bija Priedītis, kurš šeit rakstīja sakarīgus rakstus, tas ir jūsu tēvs? Esmu pamanījis, bieži krietniem vecākiem neizdodas...
Nē.
Tas nav.
Mans Tēvs...
... mans vecvecvectēvs gan
tas
varbūt ir.
Priekš tevis,
Ziņkārīgais draugs.
Tas - manu tekstu autors.
Ēd ļaudis piparmētru konfektes
un pūš jums sejā tās!
Vairs maskas nepalīdz?
Tad kam gan domāts spainis?!?!?
Velc galvā to
un būsi pasargāts
no svešu ļaužu skatiem
no domām savām...
no maniem tekstiem arī.
Lai rīts tev ataust
rīt
jo rīt būs atkal jauna diena!
Pr. Iedītis
29.10.2021. 17:03»
Хм
Да все уже знают и про диагнозы про психбольных, и подброшенные наркотики и прочее. С чего вы уже какой год упорно бубните, что это никто не знает...
Но книги эти будут не о чем...
;)